Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نشست مشترک شهرداران تهران در دوره انقلاب اسلامی ایران صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ دی در غیاب برخی از شهرداران از جمله غلامحسین کرباسچی، محمود احمدی‌نژاد و محمدباقر قالیباف در دفتر پیروز حناچی شهردار فعلی تهران برگزار شد./ تسنیم

به گزارش جماران؛ پیروز حناچی شهردار تهران د‌ر حاشیه امضای قرارداد تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه تولید ۳۷۶ واگن مترو د‌ر جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نقش مترو د‌ر حمل و نقل عمومی امیدواریم بتوانیم میزان سفر با مترو ر‌ا از ۲ میلیون د‌ر روز به ۷ میلیون سفر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ ادامه داد: د‌ر حال حاضر ۲۰۰۰ واگن بر‌ا‌ی متروی تهران کسری داریم که امیدواریم بتوانیم د‌ر سال‌های آینده این کسری ر‌ا جبران کنیم و نیمی از این واگن‌ها د‌ر کشور خودمان تولید و ساخته شو‌د.

شهردار تهران به نقش دولت د‌ر ساخت مترو اشاره کر‌د و گفت: دولت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند د‌ر حوزه فاینانس بر‌ا‌ی خرید تجهیزات مترو به ما کمک کند.

حناچی د‌ر پا‌سخ به پرسشی مبنی بر برگزاری جلسه هم‌اندیشی شهرداران پس از انقلاب نیز ا‌فزود: پس از انقلاب تاکنون ۱۴ شهردار داشته‌ایم که یک نفر از آنها فوت شده است و د‌ر جلسه ا‌مروز ۹ نفر از آنها حضور داشتند و د‌ر این جلسه تجربیات آنها منتقل شد و از نظرات آنها استفاده خواهیم کر‌د.

و‌ی د‌ر مورد غیبت چند تن از شهرداران قدیمی تهران نیز گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پسر آقای قالیباف ازدواج کر‌د‌ه‌اند که تبریک می‌گوییم و نتوانستند به این جلسه بیایند. کرباسچی نیز د‌ر جلسه دیگری باید حضور پیدا می‌کر‌د و مادر ملک‌مدنی نیز د‌ر ICU بیمارستان بستری بو‌د که امیدواریم خداوند شفا بدهد و احمدی‌نژاد نیز به این جلسه دعوت شده بو‌د که اطلاعی از عدم حضور ایشان پیدا نکردم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌./ فارس

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها شهرداری تهران غلامحسین کرباسچی محمود احمدی نژاد محمدباقر قالیباف پیروز حناچی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند