Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کورسیر - Corsair شهرت خود را با تولید حافظه رم، تجهیزات باتری، ماوس‌های مخصوص گیم و موارد این چنینی به دست آورده و طرفداران زیادی دارد. حالا این شرکت در حاشیه نمایشگاه CES 2019 از یک ماوس گیمینگ بی‌سیم رونمایی کرده است. این ماوس جدید با استفاده از تکنولوژی Slipstream لگ گیم‌پلی را به کمترین میزان ممکن می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر قابلیت‌های این ماوس می‌توان به داشتن اتصالات گوناگون اشاره کرد. این اتصالات شامل گیرنده وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی، اتصال سیمی USB برای شارژ و انتقال اطلاعات و  بلوتوث می‌شوند. در ضمن این دستگاه دارای ۶ دکمه قابل تنظیم نیز است.

با وجود این که کورسیر Harpoon Wireless دارای برچسب قیمت ۴۹ دلاری است، امکانات زیادی در دسترس کاربرانش قرار می‌دهد. بعضی از امکانات این ماوس در میان رقبای آن با قیمت بالاتر نیز یافت نمی‌شود. البته باید این را نیز در نظر گرفت که تکنولوژی استفاده شده در این ماوس برای کاهش لگ بازی، آن چنان هم جدید نیست. پیش‌تر این تکنولوژی توسط ریزر معرفی شده بود ولی دیدن رقابت این دو ماوس با یکدیگر جذابیت خودش را دارد.

اگر در هنگام استفاده از این ماوس از بلوتوث استفاده کنید و نورپردازی بدنه آن را خاموش کنید، عمر باتری آن ۶۰ ساعت خواهد بود اما اگر از تکنولوژی Slipstream استفاده کنید، عمر باتری آن نصف می‌شود و به ۳۰ ساعت می‌رسد.

کورسیر از یک ماوس دیگر علاوه بر ماوس هارپون رونمایی کرده که نام آن M65 RGB Elite است. کسانی که منتظر عرضه این دستگاه هستند، بیشتر علاقه‌مندان بازی‌های شوتر اول شخص هستند. در این ماوس دکمه‌ای به نام «Sniper Button» وجود دارد که به وسیله آن می‌توان DPI را به صورت لحظه‌ای تغییر داد. در نتیجه می‌توان تیرهای دقیق‌تری با آن شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه CES 2019| ایسوس نمایشگرهای سه‌گانه گیمینگ خود را معرفی کرد

انتهای پیام/

نسل جدید ماوس‌های بی‌سیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری ماوس بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد