Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عصر روز سه شنبه بنا به اعلام دامداران منطقه چوپانی مورد حمله یک قلاده پلنگ به همراه توله‌هایش قرار گرفته است، اظهارکرد: این حادثه در  مناطق جنگلی سیاهمزگی شهرستان شفت رخ داده است.

زمانی در ادامه افزود: فرد چوپان در حال چرای گوسفندان در منطقه جنگلی سیاهمزگی بوده که مدعی است مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موضوع در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه مصدوم بلافاصله به بیمارستان شفت منتقل شد، گفت: همکاران اداره محیط زیست شهرستان از وی عیادت کرده و خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است.

زمانی با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم از طریق قرارداد بیمه‌ای که سازمان محیط زیست برای تعارضات پلنگ منعقد کرده پیگیر خسارت به این چوپان خواهیم بود، از دامداران منطقه تقاضا کرد برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی از نزدیک شدن به زیستگاههای حیات وحش مانند پلنگ و خرس جدا خودداری کنند.

کد خبر 4507876

منبع: مهر

کلیدواژه: پلنگ رضا زمانی شفت محيط زیست گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج