Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بازرسی اتاق اصناف اصفهان گفت: مدیران واحد صنفی متخلف اذعان داشتند که نمی‌دانستند فروش پیتزا با روکش طلا خلاف بوده و برای جذب مشتری این کار را انجام داده‌اند. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره فروش پیتزا با روکش طلا و پیگیری‌های بازرسی اصناف در ارتباط با این موضوع اظهار داشت: در ارتباط با این خبر روز گذشته برخی رسانه‌ها کم لطفی کردند، روز گذشته برخی رسانه‌ها تماس گرفتند که چنین اتفاقی در اصفهان رخ داده که ما اظهار بی اطلاعی از این موضوع کرده و از آن‌ها برای گزارش این موضوع تشکر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی رسانه‌ها از قول ما نوشتند که این موضوع تکذیب شده اما کسی این موضوع را تکذیب نکرده و ما این موضوع را پیگیری کردیم و واحد صنفی شناسایی و با آن‌ها برخورد کردیم و منوی گفته شده از این واحد صنفی حذف شد و اطلاع دادیم که تبلیغات در فضای مجازی در ارتباط با این موضوع را نیز حذف کنند.

رئیس بازرسی اتاق اصناف اصفهان خاطرنشان کرد: از مدیران این واحد صنفی دعوت کردیم که تا در مجموعه بازرسی اصناف حضور پیدا کردند و با آن‌ها صحبت کردیم، آن‌ها در صحبت‌های خود اعلام کردند که نمی‌دانستند فروش این محصول خلاف بوده و برای جذب مشتری این کار را انجام داده‌اند.

واکنش اتحادیه اغذیه استان اصفهان به فروش پیتزا با "روکش طلا"افزایش ابتلا به سرطان با مصرف همبرگر و پیتزامصرف "پیتزا" به این 7 دلیل خطرناک است

وی با اشاره به ادامه توضیحات مدیران واحد صنفی تصریح کرد: این واحد صنفی اذعان داشت که از محصولات تهران کپی برداری شده و چرا در تهران به عنوان پایتخت فروش این محصول آزاد است و به دلیل عدم برخورد با فروشگاه‌های تهران این برداشت را داشتیم که با ما نیز برخوردی نمی‌شود و خلاف نیست.

محمدی بیان کرد: بر اساس اعلام واحد صنفی هیچ مشتری این محصول را خریداری نکرده که بر اساس بررسی ما نیز در 5 ماه گذشته چنین محصولی در بحث فروش پیتزا نداشته‌اند و عنوان کردند که تنها یک عدد آن هم در شب یلدا برای تبلیغ بیشتر به یکی از مشتریان هدیه دادیم.

وی گفت: مدیران این واحد صنفی در ارتباط با این موضوع با توجه به دلایل ذکر شده تذکر داده شد و از مردم اصفهان نیز عذرخواهی کردند، برخی از دوستان انتظار دارند که ما با این‌ها برخورد خاصی داشته باشیم، قانون چنین اجازه‌ای را با ما نداده که در صورت این اتفاقات ما جریمه یا پلمپ برای واحد صنفی در نظر بگیریم.

رئیس بازرسی اتاق اصناف اصفهان اظهار داشت: ما تحت عنوان تبلیغ خلاف واقع پرونده را برای تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنیم و تعزیرات نیز برخورد لازم را با این واحد صنفی انجام می‌دهد و ما کاری جز این نمی‌توانستیم انجام دهیم.

انتهای پیام/ن

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲