Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: یک زن 40 ساله که از طریق سایت دیوار اقدام به سرقت و کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ شهرام پورسعادت در این خصوص اظهار داشت: زنی 40 ساله با قراردادن عکس لوازم منزل درسایت دیوار با قیمت پایین، افرادی را که با وی تماس می گرفتند طعمه خود قرار می داد.

وی افزود: این کلاهبردار فضای مجازی با دریافت شماره حساب افرادی که در سایت دیوار کالای خود را برای فروش گذاشته بودند و ارائه آن به عنوان فروشنده همان کالا به افراد دیگر و واریز پول توسط طعمه ها به حساب فروشنده اولیه این کالا فریب خود را عملی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه این کلاهبردار اجناسی که پول آن از سوی خریدارهای ثالت پرداخت شده بود را از طریق تاکسی تلفنی به آدرسی که به فروشنده اولیه ارائه کرده بود دریافت می کرد گفت که با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی رباط کریم این فرد شناسایی و دستگیر شد.

پورسعادت توضیح داد: تاکنون10 نفر از شاکیانی که به این روش مالباخته اند شناسایی شدند و در این رابطه پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارجاع شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از مردم خواست تا مراقب کلاهبرداری های این گونه سایت ها باشند و تا زمانیکه از فرد فروشنده یا خریدار مطمئن نشدند هیچ وجهی را پرداخت یا دریافت نکنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیر دادن یک زن به نوه خود باعث حرام شدن ارتباط دختر و دامادش شد ابهامات در فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی / علت ایست قلبی هیچ گاه مشخص نشد مرد غیرتی مزاحم یک زن را در تهران اشتباهی شکنجه داد! / زن او را نمی شناخت! حمله شبانه به ژیلا پورایرانی در تبریز ! / سگی را با داغ اتو کشتند!+عکس تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس 4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند! دختر تهرانی از از امیر و محمد 2 پسر سیرجانی گذشت کرد / دادستان از مجازات سنگین گفت + عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آقای کبریت ایران درگذشت !+عکس آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از ترور راننده آمبولانس کامیاران فیلم وحشتناک از شکنجه نوزاد با دهان بسته در بیمارستان+ تصاویر مجازات سنگین برای پسرسیرجانی بخاطر کتک زدن دختر تهرانی در اینستاگرام ! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: منزل فضای مجازی پلیس کلاهبرداری اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان کلاهبرداری طعمه رباط کریم سایت دیوار عکس فیلم مرد ساعت پسر سیرجانی آزار دختر تهرانی دختران مجلس پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۶ ساله نهاوندی در گاماسیاب غرق شد/نهاوند بدون غواص

دختر ۶ ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، کودک 6 ساله نهاوندی عصر امروز در رودخانه گاماسیاب غرق شد تلاش مردمی برای جستجوی جسد با گذشت 4 ساعت نتیجه نداد.  

صدها نفر در جستجوی کودک 6 ساله نهاوندی که در رودخانه گاماسیاب  غرق شده است مشغول هستند اما متاسفانه با وجود تلاش‌های هلال احمر و آتش نشانی باید غواص وارد رودخانه شود ولی در نهاوند غواص و یا لباس غواصی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، از هلال احمر و آتش نشانی کاری بر نمی‌آید، اهالی روستاهای فیازمان، توکه و مردم اطراف در گوشه گوشه رودخانه در حال جست‌وجو هستند.

با وجود گذشت 4 ساعت از این اتفاق هنوز خبری از امداد و نجات استان و حضور غواص‌ها از همدان نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ اسرائیل موش کثیف
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • مفقودی دختر ۲۷ ساله در دشت شاد کالپوش میامی/ امکانات بسیج شدند
  • دختر ۶ ساله نهاوندی در گاماسیاب غرق شد/نهاوند بدون غواص
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟