Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:54:14 GMT

سرمربی سردار بوکان از تیم جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۷۷۴۵

سرمربی سردار بوکان از تیم جدا شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فرهاد بازگلی مدیر عامل سردار گفت:بعد از بازی سردار بوکان مقابل فولاد نوین اهواز طی جلسه‌ای که با سید عباسی داشتیم، آقای سید عباسی مطرح کردند که تشخیص دادم که برای موفقیت سردار صلاح می‌دانم دیگر بنده نباشم و فکر میکنم مشکل این تیم بنده هستم و با این کار سعی میکنم تا برای تصمیم گیری بهتر دست باشگاه رو باز بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهاد بازگلی ادامه داد: از آقای سید عباسی خواستیم که در مورد تصمیم خود بیشتر فکر کند و خواستیم که در کنار ما باشد، اما اقای سید عباسی اشاره کردند که برای همیشه افتخار میکنم که در این مدت کوتاه در خدمت تیم مردمی سردار بوکان بوده ام، ولی فکر میکنم با نبود من قطعا تیم سردار نتیجه دلخواه هواداران را کسب خواهد کرد و وجود من در حال حاضر در تیم سردار بوکان صلاح نخواهد بود.

فرهاد بازگلی در ادامه صحبت‌های خود گفت: با اصرار اقای سید عباسی و حفظ آبروی فوتبالی ایشان با تصمیم ایشان موافقت کرده ایم و از تمام زحماتی که در این مدت برای این تیم انجام داده اند تشکر میکنیم.   انتهای پیام/م   جدایی سرمربی از تیم سردار بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز

امیر احمدی سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از طرح تفرجگاهی، گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین در بازدید از طرح احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودرو‌های عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد