Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: آبی که در تصفیه‌خانه اسلامشهر تصفیه می‌شود به لحاظ معادله فرافیثاغورثی و قیمت بالای وزارت نیرو برای خرید آب هدر می‌رود و با توجه به قیمت بالا نمی‌توان از آن برای مصارف کشاورزی و فضای سبز شهرداری‌ها استفاده کرد. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مسعود مرسلپور عصر امروز در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی استان با شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: علی‌رغم مشکلاتی که در تخصیص بودجه به شهرستان اسلامشهر وجود داشت آن طور که باید از سوی برخی دستگاه‌ها اقدامی صورت نگرفته و نیازهای شهرستان اولویت‌بندی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف ما برنامه‌ریزی برای سال آینده در راستای خدمت به مردم است تأکید کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایطی است که با اقدامات خصمانه آمریکا در زمینه پول و نقدینگی دچار مشکل است می‌توان اوراق قرضه اسلامی با سررسید نهایتاً 2 ساله در اختیار مدیران شهرستانی قرار داد و کارهای عمرانی را پیش برد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به بارش سنگین برف در سال گذشته افزود: 130 کیلومتر جاده‌های داخلی شهرستان یک هفته با مشکل تردد روبه رو بود و در جاده‌های بزرگراهی تهران- قم، تهران- ساوه و محور فرودگاهی امام خمینی(ره)، حوزه راهداری حتی یک ماشین شن‌ریزی هم نداشت و تنها پرسنل شهرداری به ارائه خدمات می‌پرداختند.

مرسلپور بیان کرد: از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران درخواست داریم تا با در نظر گرفتن مشکلات بسیاری که در اجرای برخی پروژه‌های ناتمام در اسلامشهر وجود دارد اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان را ستاره‌دار کنند تا اعتبارات هرچه سریع‌تر در شهرستان بنشیند و با اولویت‌بندی مشکلات شهرستان را مرتفع سازیم.

تهران| پیچیدگی قوانین مانع بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در اسلامشهر استتهران| بیشترین بافت فرسوده اسلامشهر در حریم روستاها قرار داردلایروبی کل مسیر رودخانه کرج در اسلامشهر نیازمند اعتبار ملی است

وی با بیان برخی مشکلات ساختاری در اجرای برنامه‌ها گفت: برخی مؤلفه‌های بروکراسی اداری اجازه انجام کار را نمی‌دهند و بخشی از اراضی شهرستان واقعاً قابل احیا نیستند اما اجازه تغییر کاربری هم داده نمی‌شود، در صورتی که در زمین‌های مستعد احمدآباد مستوفی در مقابل چشمان بینای همگان 200 تا 300 باغ تالار ساخته شده که در عمل مشکل‌آفرین شده و کار را به چالش می‌کشد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام در اسلامشهر تصریح کرد: اعتباری که برای پلی‌کلینیک تخصصی درمانی قائمیه در نظر گرفته شده تخصیص پیدا نکرده، مصلی و مدرسه علمیه شهرستان نیز اعتباری که به شورای عالی حوزه علمیه داده شد به اسلامشهر برگرداندند و تمامی هزینه‌های ساخت این مصلی و مدرسه علمیه به سختی توسط دفتر امام جمعه شهرستان و کمک‌های مردمی تأمین شده است.

مرسلپور با اشاره به اینکه چاه‌های آب سرمایه‌های ملی هستند و نباید بیهوده هدر شوند خاطرنشان کرد: آبی که در تصفیه‌خانه اسلامشهر تصفیه می‌شود به لحاظ معادله فرا فیثاغورثی و قیمت بالای وزارت نیرو برای خرید آب هدر می‌رود و به لحاظ قیمت بالا نمی‌توان از آن برای مصارف کشاورزی و فضای سبز شهرداری‌ها استفاده کرد و ناچاراً از سفره‌های آب زیرزمینی مصرف می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر

وزیر نیرو با حضور در استان البرز از پروژه‌های این وزارتخانه در استان بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز با حضور در شهرستان‌های کرج و چهارباغ از پروژه های مهم این استان در شهرستان چهارباغ بازدید کرد.

بازدید از وضعیت روشنایی و زیرساخت های توزیع برق شهرک مسکونی ابریشم در شهرستان چهارباغ اولین مقصد سفر وزیر نیرو بود و با حضور در این شهرستان از نزدیک با مشکلات برقی شهرستان بازدید و در دستورات لازم جهت تسریع این پروژه را صادر کرد.

شهرک ابریشم از محله های هدف قرارگاه اجتماعی استان بوده و ارتقا زیرساخت های آن مورد توجه ویژه قرار دارد.

بازدید از پروژه پست 400 کیلوولت برق در شهرستان چهارباغ نیز از دیگر پروژه های مهم وزیر در این بازدید بود.

ایجاد این پست سال گذشته در سفر پیشین وزیر نیرو به استان مصوب شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردید که بر اساس زمان بندی صورت گرفته این پست تا آخر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

تامین اعتبار لازم و رفع موانع جهت تسریع در تکمیل پست، از جمله موضوعات مورد بررسی در این بازدید بود.

  آخرین مقصد محرابیان وزیر نیرو که استاندار البرز نیز وی را همراهی می کرد، بازدید از پست 400 کیلوولت برق در باغستان کرج است.

احداث این پست نیز سال گذشته بعنوان اولین پست 400 کیلوولت استان البرز با حضور وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

بررسی اعتبارات و پیشرفت فیزیکی این پروژه نیز از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید مد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر