Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:25:12 GMT

بهره گیری از شیوه های جدید در ترویج نماز

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۸۳۲۳

بهره گیری از شیوه های جدید در ترویج نماز

اسکندری گفت: بهره گیری از شیوه های جدید در ترویج نماز امری ضروری است و باید به سوی این شیوه ها برویم تا موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری» امروز (سه شنبه 18 دی) در جلسه شورای اقامه نماز استان قم که در جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد گفت: توجه به نماز در نسل جوان امر مهمی است و نباید توقع داشت که همه وظایف بر عهده آموزش و پرورش باشد و همه دیگر نهادها نیز کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم» با اهمیت توجه به معرفی الگو برای جوانان گفت: باید برای نسل جوان الگو معرفی کنیم و بدانیم که این امر مهمترین اقدامی است که می توانیم انجام دهیم و البته باید به صورت غیرمستقیم باشد تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: در امر نماز باید زمینه سازی و تسهیل امور را مد نظر قرار دهیم و شرایطی را ایجاد کنیم که برای اقامه نماز افراد با مشکل مواجه نشوند.

 

اسکندری گفت: گاها شاهد هستیم که افرادی تاکید بر اقامه نماز اول وقت دارند اما چون شرایط مهیا نیست، نمی توانند نماز را در اول وقت اقامه کنند و از این رو باید این مشکلات برطرف و موانع برطرف شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: نمازخانه های بین راهی یکی از فضاهایی است که نیازمند رسیدگی بیشتر است که باید اعتباری برای آن در نظر گرفت که هم جذابیت لازم را داشته و هم تمیز و مرتب باشند.

 

وی گفت: بهره گیری از شیوه های جدید در ترویج نماز امری ضروری است و باید به سوی این شیوه ها برویم تا موفق باشیم.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل آیت الله سید حاتمی استان گلستان استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش خبرگزاری شبستان شیراز کانون های مساجد مراجع مجلس شورای اقامه نماز اقامه نماز ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل

در پی بارش‌های سیل‌آسا در ایلام برخی از راه‌ها تخریب شدند و به‌ همین دلیل از طریق طناب به برخی عشایر آبدانانی آذوقه داده می‌شود./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • تفال به حافظ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به آب روشن می‌عارفی طهارت کرد..
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو