Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزیر ارتباطات پس از انجام یک نظرسنجی، در یک رشته‌توییت به اعلام تصمیمات نهایی برای حذف پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی پرداخت.

توییت های محمد جواد آذری جهرمی به شرح زیر است:

*کانال تبلیغ ارزان: علت رواج پیامک‌های مزاحم، عدم وجود راهکار موثر، ارزان و در دسترس برای تبلیغ مشاغل است. در مصوبه ۲۷۰ کمیسیون تنظیم مقررات راهکاری برای تبلیغ قانونمند با رضایت مشتری و پرداخت هزینه به دریافت‌کننده دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌این مصوبه بایستی توسط اپراتورها عملیاتی شود. همچنین در هفته آتی در جلسه‌ای با فعالین «بازاریابی دیجیتال» راهکارهای ایجاد کانالی موثر، ارزان و در دسترس برای مشاغل به جای پیامک بررسی و اجرایی خواهد شد.

‌*تشدید شناسایی و برخورد با ارسال‌کنندگان: ظرف پنج روز آینده سیستم کشف تخلفات سازمان تنظیم مقررات با تنظیمات سخت‌گیرانه‌تری فعالیت خواهد کرد. برخورد با دفاتر خدماتی فروش سیم‌کارت‌های غیرقانونی و لغو مجوز آنها در دستور کار قرار گرفت.

‌*محدودیت در ارسال پیامک روزانه: فعلا سقف مشخصی برای ارسال روزانه مشخص شد. دو پیشنهاد وجود دارد، اول اینکه بالاتر از سقف، ارسال نشود و یا اینکه با تعرفه بیشتری محاسبه شود، اتخاذ تصمیم در این خصوص قانونا با کمیسیون تنظیم مقررات است و تا یکشنبه هفته بعد نهایی خواهد شد.

*گران‌کردن تعرفه پیامک و قیمت سیم‌کارت: با توجه به عدم اقبال عمومی مردم، از دستور کار خارج شد.

*تلاش خواهیم کرد با اجرایی نمودن این تصمیم‌ها، بر معضل پیامک‌های مزاحم فائق آییم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیر دادن یک زن به نوه خود باعث حرام شدن ارتباط دختر و دامادش شد ابهامات در فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی / علت ایست قلبی هیچ گاه مشخص نشد مرد غیرتی مزاحم یک زن را در تهران اشتباهی شکنجه داد! / زن او را نمی شناخت! حمله شبانه به ژیلا پورایرانی در تبریز ! / سگی را با داغ اتو کشتند!+عکس تجاوز به دختر 12 ساله در خیابان خلوت / متجاوز آدم معروفی بود+عکس 4 مرد کثیف مشهدی دختران دانش آموز را آزار می دادند! دختر تهرانی از از امیر و محمد 2 پسر سیرجانی گذشت کرد / دادستان از مجازات سنگین گفت + عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آقای کبریت ایران درگذشت !+عکس آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از ترور راننده آمبولانس کامیاران فیلم وحشتناک از شکنجه نوزاد با دهان بسته در بیمارستان+ تصاویر مجازات سنگین برای پسرسیرجانی بخاطر کتک زدن دختر تهرانی در اینستاگرام ! + فیلم این پسر ایرانی همه اعضای بدنش را از دست داد / او ناگهان مرد!+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پیامک تبلیغاتی مزاحم مردم وزیر عکس فیلم مرد ساعت آزار دختر تهرانی پسر سیرجانی دختران پسر مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد

به گفته مقامات غزه، گور‌های دسته‌جمعی که در دو بیمارستان این منطقه کشف شده و اجساد ۳۹۲ نفر در آن دفن شده بود، شواهد هولناکی از شکنجه، مثله شدن و اعدام را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد برخی افراد زنده به گور شده باشند.

به گزارش الجزیره، در ششمین روز متوالی حفاری برای یافتن اجساد در جنوب غزه، محمد موغیر، یکی از اعضای دفاع مدنی غزه گفت که ۱۰ تن از اجساد با دست‌های بسته شده پیدا شدند. همچنین به چند جسد لوله‌های پزشکی متصل بود که نشان می‌دهد احتمالا زنده به گور شده‌اند.

این مقام فلسطینی گفت: «ما برای تقریباً ۲۰ جسد که فکر می‌کنیم زنده به گور شده‌اند، نیاز به بررسی پزشکی قانونی داریم». 

موغیر که مدارک تصویری از بقایای اجساد کودکان را نشان می‌داد، گفت: «چرا باید در گور‌های دسته جمعی اجسادی از کودکان وجود داشته باشد؟» و افزود که شواهد نشان می‌دهد سربازان صهیونیست مرتکب «جنایت علیه بشریت» شده‌اند.

از سوی دیگر، یمن ابوسلیمان، رئیس بخش دفاع مدنی شهر «خان یونس» که بیمارستان «ناصر» در آن واقع است، گفت که سه گور دسته جمعی جداگانه در این بیمارستان پیدا شده است: یکی پشت سردخانه، یکی جلوی سردخانه و دیگری در نزدیکی ساختمان دیالیز. او گفت که از میان ۳۹۲ جسد کشف شده، فقط ۶۵ تن توسط اعضای خانواده‌شان شناسایی شدند و باقی به علت مثله شدن، شکنجه، تجزیه و مشکلات دیگر قابل شناسایی نیستند. ابوسلیمان همچنین افزود که اجساد «کنار هم چیده شده بودند» و نشانه‌هایی از اعدام هم در آنان وجود داشت.

گفتنی است، این هفته کشف یک گور دسته جمعی داخل بیمارستان ناصر در شهر خان یونس با موجی از غم و اندوه فلسطینیان مواجه شد و محکومیت سازمان ملل را در پی داشت. پس از عقب‌نشینی نیرو‌های اشغالگر از این بیمارستان در هفتم آوریل، تا کنون بیش از ۳۰۰ جسد در بیمارستان کشف شده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل روز سه‌شنبه گفت که اجساد بیشتری در بیمارستان الشفاء شهر غزه پیدا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند