Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرتا منهاجی مربی خونه به خونه از جذب دو بازیکن در این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بابل، تیم فوتبال خونه به خونه پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر در این فصل روز های متفاوتی را نسبت به گذشته اش پشت سر گذاشت. بابلی ها  در این فصل با نتایج بدی که در لیگ گرفتند تا قعر جدول هم پیش رفتند اما با آمدن میثاقیان تیم کمی متحول تر از قبل نیم فصل را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتا منهاجی مربی خونه به خونه درباره آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات در گفتگویی کوتاه با  با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با گزینه‌های مدنظرمان صحبت هایی را انجام دادیم و با یکی دو مورد هم به توافق رسیدیم، همچنین با توجه به سیاستی که در نیم فصل دوم داشتیم سعی کردیم به تیم پایه هم نگاهی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همان طور که می دانید خونه به خونه در چند سال گذشته سرمایه گزاری خوبی در رده پایه انجام داده و چندین عنوان قهرمانی را نیز کسب کرده است به همین اساس نگاه ما به تیم پایه ویژه است.

منهاجی با تاکید بر عدم صحت مشکلات مالی در خونه به خونه اذعان داشت: ما با گزینه‌های مدنظرمان صحبت هایی را انجام دادیم؛ این که با این نفرات به توافق برسیم و یا نه موردی طبیعی در نقل و انتقالات فوتبال است.

منهاجی در پایان درباره وضعیت ورزشگاه هفت تیر بابل گفت: تمام مسئولین در تلاشند شرایط ورزشگاه برای میزبانی فراهم شود، در ۲، ۳ مرحله بازدیدی را از هفت تیر داشتیم که خوشبختانه پیشرفت روند بازسازی را شاهد بودیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها سرمایه عنوان قهرمانی لیگ برتر نیم فصل نیم فصل دوم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان،  استاندار لرستان  در دیدار با فرماندهان لشکر ۸۴ ارتش استان لرستان ضمن تأکید بر نقش ویژه‌ی ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور، گفت: در زمان وقوع بحران‌ها ما همواره شاهد بودیم که مجموعه ارتش اولین گروهی بودند که در صحنه‌ی کمک به حوادث دیدگان حاضر می‌شوند.

ابوطالب شفقت افزود: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از مأموریت‌های مهم ارتش در کنار اصل اساسی مأموریت ارتش یعنی آمادگی نظامی در حراست از کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری می‌باشد.

استاندار همچنین بعد تربیتی را یکی دیگر از انتظارات و خواسته‌ها از ارتش برشمرد و گفت: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحه‌ی برنامه‌های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

شفقت ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به گونه‌ای عمل شود که مانند بچه خودمان به آنها نگاه ویژه داشته و علاوه بر مهارت‌های نظامی، مهارت آموزی و نگاه تربیتی نیز به صورت ویژه اعمال شود.

وی تصریح کرد: تربیت سربازان باید در راستایی انجام شود که آنها بعد از اتمام دوران سربازی به عنوان یک بسیجی و حزب الهی جمهوری اسلامی وارد جامعه شوند.

استاندار در خصوص وضعیت اجرای برنامه‌های حوزه‌ی مسکن ارتش لرستان، اظهار کرد: در این راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذیربط جلسه‌ای را به منظور هماهنگی طرح های حوزه‌ی مسکن ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

شفقت در این جلسه همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خاطر قدرت بزرگی که در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی در حمله به دفتر کنسولگری ایران در سوریه دادند تشکر کرد.

در این دیدار فرماند‌های لشکر ۸۴ ارتش لرستان گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرای آن طی سال‌های اخیر در لرستان ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم