Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:34:10 GMT

کمیسیون های تخصصی توسعه استان فعال می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۹۹۹۵۰

کمیسیون های تخصصی توسعه استان فعال می شود

کرمان - ایرنا - سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان پس از نشست انجمن توسعه با مجمع نمایندگان از تشکیل و فعال شدن کمیسیون های تخصصی انجمن توسعه این استان خبر داد.

احمد انارکی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکلات استان بویژه کم آبی طی نشست مجمع نمایندگان با انجمن توسعه استان در تهران پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین گزارشی از وضعیت و شاخص های استان کرمان ارائه و قرار شد از این پس جلساتی با حضور نمایندگان و انجمن توسعه برگزار و موضوعات مهم استان را پیگیری کنیم.
انارکی محمدی بیان کرد: تامین آب آشامیدنی استان کرمان نیز در نشست ماه آینده مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه کمیسیون های انجمن توسعه فعال می شوند خاطرنشان کرد: مقرر شد این کمیسیون ها در بخش های گردشگری، زیرساخت، اقتصادی و سرمایه گذاری، تشکیل و فعالیت خود را افزایش دهند.
نشست انجمن توسعه کرمان دوشنبه این هفته با حضور محمدرضا باهنر، سیدحسین مرعشی، نمایندگان مجلس، استاندار کرمان و اعضای انجمن توسعه استان تشکیل شد.
3029/9767

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انجمن توسعه مجمع نمايندگان كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • پیش‌بینی افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود