Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ برنامه ویژه کمیته مساجد در سیستان و بلوچستان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در کمیته مساجد دهه فجر بیان داشت: طرح چهل مسجد، چهل چراغ هدایت در مساجد استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طرح چهل مسجد، چهل چراغ هدایت در 10 مسجد شیعه و سنی برگزار می شود، افزود: قبل از برگزاری این طرح، هیات امنای مساجد را دعوت می کنیم تا مشکلات و مطالبات مردم را پیرامون مسجد احصا می شود و مسئولان مرتبط براساس نارسایی های منطقه دعوت خواهند شد و در مسجد در مقام پاسخگویی بر می آیند.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با ادعای اینکه 70 درصد قولهای که مسئولان در مساجد در ایام الله دهه فجر دادند، عملی شده است، یادآور شد: طرح چهل مسجد، چهل چراغ هدایت به گونه ای برپا می شود که ایام سوگواری بی بی دو عالم مورد احترام خواهد بود.

 

پودینه با اشاره به اینکه70 برنامه ویژه کمیته مساجد در سیستان و بلوچستان اجرایی می شود، اضافه کرد: مسابقات ورزشی فوتسال جام فجر بین مساجد شهر زاهدان، همایش دوچرخه سواری، توزیع تجهیزات سخت افزاری بین کانون های فرهنگی و هنری به ارزش 200 میلیون تومان، مسابقه نقاشی در مدارس و نشست انقلابی با موضوع شعر، از جمله ویژه برنامه های کمیته مساجد است.

 

وی از اجرای طرح ملی 40 هزار نفری سرود انقلاب اسلامی در استان خبر داد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده 12 بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی رحمت الله علیه 400 نفر در قالب گروه سرود در مصلی زاهدان اجرا خواهند داشت.

 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارشاد شیراز خبرگزاری شبستان مجلس کانون های مساجد اردبیل استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش آیت الله سید حاتمی مراجع و علماء تجهیزات سخت افزاری همایش دوچرخه سواری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها