Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:43:52 GMT

بهشت محمدی سنندج امسال 877 میت را در آغوش گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۰۵۳۷

بهشت محمدی سنندج امسال 877 میت را در آغوش گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا، توفیق سرافراز روز چهارشنبه اظهار داشت: در سه ماهه بهار امسال 272 نفر شامل 172 مرد و 100 نفر زن و در سه ماهه تابستان نیز 319 نفر شامل 198 نفر مرد و 121 نفر زن در آرامستان بهشت محمدی به خاک سپرده شده بودند.
وی با بیان اینکه در سه ماهه پاییز سال جاری نیز تعداد 286 میت دفن شدند که شامل 163 مرد و 123 نفر زن است، افزود: بیشترین آمار متوفیان مربوط به تیر ماه با 109 نفر و کمترین آن نیز مربوط به مهر با 86 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج تولید 2 هزار و 400 سنگ لحد در سازمان و نصب 860 عدد سنگ مزار را از مهمترین اقدامات انجام شده توسط این سازمان در 9 ماه منتهی به آذر امسال اعلام کرد.
وی یادآور شد: رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، ابطال یک هزار شناسنامه متوفی در سازمان، ثبت و ساماندهی سیستمی قبور ذخیره، احداث و بازسازی روشنایی محوطه سازمان از دیگر اقدامات انجام شده است.
سرافراز به تعداد تدفین های انجام شده در بهش محمدی اشاره کرد و گفت: از زمان تاسیس این آرامستان تاکنون حدود 70 هزار نفر در آن دفن شده اند.
آرامستان بهشت محمدی سنندج 180 هزار متر مربع مساحت دارد و در یک کیلومتری شهر سنندج واقع شده و آرامستان های اصلی این شهر 500 هزار نفری محسوب می شود.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها رنگ آمیزی روشنایی شهرداری محمدی سنندج جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد