Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@07:40:05 GMT

فرماندار تکاب، رئیس هیات کشتی شهرستان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۰۷۴۱

فرماندار تکاب، رئیس هیات کشتی شهرستان شد

فرماندار تکاب به عنوان رئیس هیات کشتی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  روز گذشته جلسه تخصصی هیئت های ورزشی شهرستان تکاب با حضور معاون مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیئت کشتی استان، فرماندار و جمعی از مسئولین هیئت های ورزشی تکاب در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، طلایی رئیس ورزش و جوانان تکاب به مشکلات اساسی ورزشی که این شهرستان با آن مواجه است اشاره کرد و افزود: ورزشکاران برخی از رشته های پایه با نبود سالن های تمرینی در این شهرستان رنج می برند که امیدوار هستیم مسئولین نسبت به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی، افزود: امسال ۲ سالن ورزشی در تکاب به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح این سالن های ورزشی بسیاری از مشکلات ورزشکاران حل میشود.

در این جلسه علاوه بر بیان مشکلات ورزشی تکاب علی مکرمی فرماندار تکاب به عنوان رئیس هیات کشتی تکاب معرفی گردید و از زحمات ابراهیم شاداب رئیس سابق هیات کشتی تکاب نیز  تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی