Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:50:23 GMT

برگزاری مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه فجر در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۰۷۷۱

برگزاری مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه فجر در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته طهماسبی صبح امروز چهارشنبه از فراخوان سراسری شرکت در مسابقه «برگ چهلم»  ویژه دهه فجر در لرستان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی در استان برگزار می شود.

طهماسبی افزود: در بخش مسابقه کتابخوانی که با عنوان «احیاگر قرن» برگزار می شود، کتاب «درس هایی از امام خمینی(ره)» نوشته رسول سعادتمند به عنوان منبع مسابقه در نظر گرفته شده است و علاقمندان به شرکت در این بخش از مسابقه می توانند برای دانلود فایل pdf این کتاب و دریافت برگه شرکت در مسابقه، به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان به آدرس اینترنتی lorestanpl.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و یا نزدیک ترین کتابخانه عمومی در سراسر استان مراجعه کنند.

وی گفت: برای شرکت در مسابقه نقاشی که برای رده سنی کودک (۱۱- ۷ سال) در نظر گرفته شده است، علاقمندان می توانند پس از دریافت برگه های ویژه شرکت در مسابقه  از کتابخانه های عمومی، جذاب ترین بخش از کتابی که با موضوع انقلاب اسلامی مطالعه کرده اند را نقاشی و تصویرسازی کنند و آن را به یکی از کتابخانه های عمومی سطح استان تحویل دهند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «نوگلان انقلاب» را از دیگر بخش های این مسابقه برشمرد و اظهار داشت: در این بخش نیز علاقمندان می توانند با ارسال حداکثر سه عکس از حضور پر شور کودکان در مراسم راهپیمائی ۲۲ بهمن سال جاری و ارسال آن از طریق پیام رسان های «سروش»، «بله» «ایتا» «آی گپ» به شماره ۰۹۹۰۸۱۴۷۶۲۶ نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

طهماسبی مهلت شرکت در مسابقه برگ چهلم را ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: به برگزیدگان بخش های مختلف این مسابقه از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان جوایز نفیس فرهنگی اهدا خواهد شد.

کد خبر 4508028

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی‌ در عروسی‌های‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده‌ شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

کد خبر 849132 برچسب‌ها خبر ویژه استان لرستان

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم