Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از رویترز، تداوم اختلافات سیاسی داخلی در کنگره آمریکا که به تعطیلی دولت فدرال انجامیده، روز سه شنبه یک قربانی دیگر داشت: طرح تقویت حمایت آمریکا از متحدان خاورمیانه‌ای در کسب آرای لازم در سنا شکست خورد.

این قانون همچنین شامل طرحی می‌شد که برای شهروندان آمریکایی که اسرائیل را تحریم می‌کنند، مجازات درنظر می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در واقع سند «تقویت امنیت آمریکا در خاورمیانه» با کسب ۵۶ رأی موافق در برابر ۴۴ رأی مخالف از کسب آرای لازم برای تصویب- ۶۰ رأی موافق- بازماند.

گفتنی است که اکثریت دموکرات‌های مجلس سنا متعهد شده اند تا زمانی که لایحه‌ای برای پایان دادن به تعطیلی دولت فدرال به رأی گذاشته نشود، از تصویب تمام لوایح مجلس سنا ممانعت کنند.

به رغم آنکه جمهوریخواهان توانستند در انتخابات نوامبر گذشته اکثریت کرسی‌های مجلس سنا را- ۵۳ کرسی در برابر ۴۷ کرسی دموکراتها- در اختیار بگیرند، اما هنوز برای پیشبرد لوایح پیشنهادی خود به هفت رأی موافق دموکرات‌ها نیازمندند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تقویت آمریکا در خاورمیانه کاخ سفید کنگره آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صباغیان نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در صحن علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف جدول ۲۱ لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطالب خود را مطرح کرد گفت که ما جداول بودجه را که در صحن مجلس در حال بررسی است در سیستم نداریم.

بنابر روایت ایرنا، وی اظهار داشت: ما این موضوع را به بخش فنی مجلس هم گفتیم اما جداول در سیستم نمایش داده نمی‌شود بهتر است که ما ابتدا جداول را در سیستم داشته باشیم تا بتوانیم دقیق‌تر و بهتر تصمیم بگیریم و به عنوان موافق یا مخالف رای بدهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901258

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس