Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:33:53 GMT

در صدا و سیما چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۱۲۶۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

مجله مهر: صحبت‌های گزارشگر افغانستانی در تلویزیون این کشور پیرامون سانسورهای مسابقات ورزشی در  صدا و سیمای ایران  دیروز در فضای مجازی  مورد توجه قرار گرفت  و با واکنشهای زیادی رو به رو شد اما تلخ تر از آن واکنش نامناسب علی انصاریان در  اجرای برنامه شب گذشته در تلویزیون خودمان بود وقتی که او با ادبیات نامناسبی به خیال خودش صحبت های گزارشگر افغانستانی را به باد انتقاد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف هایی که بیشتر از انتقاد جنبه توهین  و تمسخر به خودش گرفت و با واکنش شدید کاربران مواجه شد.

صادق نیکو:‏ما گستاخی گزارشگر افغانستانی رو به حساب برادران افغانستانی نمیذاریم، امیدواریم مردم افغانستان هم این بی‌ادبی مجری ما رو به حساب نظر مردم ایران نذارن! ‌ هرکی:همین دیروز دونفر از برادران افغانستانی باهام تماس گرفتن و گفتن گستاخی گزارشگر و سلبریتی‌ جو زده مارو علیه ایران هیچوقت با مواضع مردم افغانستان نسبت به خودتون نسنجید و ازم عذرخواهی کردن   فکر کنم امروز باید باهاشون تماس بگیرم و به خاطر بی‌ادبی علی‌انصاریان همین جملات رو تکرار کنم!  kiak:واقعا باید به حال صدا سیمایی گریست که به تو #انصاریان تریبون میده تا بیای لهجه ی یک کشور رو مسخره کنی! mohadese rezaee:صدا و سیما چه خبره واقعا!؟ حرف اون مجری و گزارشگر افغانی زشت بود اما حرف و عمل جناب انصاریان زشت تر! علیرضا شاطری: بچه ها این انصاریانه ... انصاریان انقدر متوجه نیست که کنایه یه گزارش‌گر افغانستانی رو محمل توهین نژادی به ملت شریف افغانستان نکنه... مثل انصاریان نباشید!

کد خبر 4508056 رویا سادات هاشمی

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان علی انصاریان مجری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا

روند ساخت یک مرکز صحی‌ در شهرک مهاجرین در گردیز مرکز ولایت پکتیا با حضور خلیل الرحمن‌ حقانی سرپرست وزارت مهاجرین و عودت کنندگان طالبان آغاز شد.

این مرکز صحی‌ به‌ارزش ۳۷۵ هزار دلار امروز جمعه در ولایت پکتیا آغاز شده است.

حقانی در مراسم افتتاح این پروژه از ‎افغانستانی‌های مقیم خارج از کشور خواست که به افغانستان برگردند و در آبادی و پیشرفت کشور سهیم شوند.

گفته شده که طی چند ماه گذشته بیش از ۵۰۰ هزار مهاجر افغانستانی به گونه اجباری از پاکستان اخراج شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا