Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@00:05:39 GMT

وضعیت کارتن خواب‌های رم در روزهای آغازین سال 2019 + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۱۳۲۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سال نو میلادی برای بی خانمان‌های ایتالیایی نو نشده است.

حجم ویدیو: 4.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

مردم ایتالیا در حال سپری کردن آخرین روزهای تعطیلات کریسمس هستند.
سال 2018 در حالی به پایان رسید که بر جمعیت کارتن خواب‌های شهر رم افزوده شده است.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راننده تاکسی تهرانی به زن متاهل تجاوز کرد و از آن فیلم تهیه کرد ! + عکس گفتگو با دختر کتک خورده تهرانی و پسر شکنجه گر سیرجانی + فیلم کامل جزییات تازه از کشف اجساد زن و مرد شمالی در گونی سلاخی کردن مادر با تبر / مرد خونخوار تشنه خون مادرش بود وحشت زن مشهدی از خون بازی پسرش و ارتباط نامتعارف با یک زن اعتراف دختر 20 ساله کرجی پس از دیدن کارهای خود در دوربین های مداربسته+ عکس راز تلخ جسد چشم باز فهیمه در پلاک 100 بولوار شهید فلاحی + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دختر تهرانی برای نامادری اش درخواست قصاص کرد ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز بعد از کتک خوردن چه گفت؟ + فیلم دختر 2 ماهه قربانی انتقام مادر سنگدل از شوهرش شد+ عکس ابهامات در فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی / علت ایست قلبی هیچ گاه مشخص نشد مامور پلیس به خاطر عذاب وجدان خودکشی کرد+ عکس عکس / این سرباز وظیفه شهید شد / سلیم شاوردی در پل زهره خدمت می کرد همنشینی با ارواح در خانه وحشت / آبادانی ها به پلیس گزارش دادند + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سال نو کارتن خواب فیلم ایتالیایی بی خانمان عکس فیلم پسر سیرجانی مرد آزار دختر تهرانی دختر تهرانی پسر دختر دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: محموله بزرگ میوه‌های قاچاق کشف شده در کاشان شامل ۲۲۶ کارتن آووکادو، انبه ۱۳۲ کارتن، گلابی ۳۰ کارتن، انگور ۷۹ کارتن، دراگون ۳۸ کارتن، منگوستین ۹۰ کارتن، سیب سبز ۴ کارتن و ۲۰ کارتن رامبوتان است.
رحمت‌الله ابوذری افزود: میوه‌های قاچاق کشف شده برای ارزش‌گذاری به کارشناسان اتحادیه میوه و تره‌بار تحویل داده شد و متهم پرونده دوبرابر ارزش میوه‌ها که ۳۰ میلیارد ریال است جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران