Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-05@02:13:30 GMT

مسئول دیوارکشی اطراف مجلس نهادهای امنیتی هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۱۸۷۴

خرداد: سخنگوی هیات رییسه مجلس مسئول دیوارکشی اطراف ساختمان بهارستان را نهادهای امنیتی اعلام کرد و گفت: مجلس در این موضوع نقش و مسئولیتی ندارد.
به گزارش ایرنا، «بهروز نعمتی» روز چهارشنبه در نشست خبری درپاسخ به سوالی مبنی بر صرف رقم بالایی برای دیوارکشی اطراف مجلس افزود: این موضوع اصلا صحت ندارد، اسناد آن موجود است و اگر کسی خواست می تواند آنها را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجلس پیش از این دارای شرایط حفاظتی و حساس بود اما در حال حاضر به شرایط حیاتی تبدیل شده است، دیوار کشی دست ما نیست بلکه نهادهای امنیتی و ستاد کل فرماندهی معظم کل قوا و دستگاه هایی که در این زمینه مجری هستند، شرایط را تعیین می کنند.سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: بعد از اتفاقی که سال گذشته در مجلس افتاد (حمله داعشی ها به ساختمان بهارستان) شرایط عوض شد و این موضوع عادی است.نعمتی تاکید کرد: اگر دوستان می خواهند بخش مالی این اقدام را بررسی کنند، اسناد آن وجود دارد و ما می توانیم در اختیار آنها قرار دهیم.وی همچنین گفت: در این موضوع مجلس کاره ای نیست و نقشی ندارد و نهادهای امنیتی پیگیر موضوع هستند.سخنگوی هیات رییسه مجلس درباره گفت وگوی روز گذشته یکی از اعضای هیات رییسه مبنی بر این که مجری برنامه فرمول یک به مجلس فراخوانده شده است، گفت: اگر قرار است اخبار جلسات هیات رییسه بیرون بیاید (منتشر شود) حتما سخنگو این اخبار را اعلام می کند.نعمتی یادآور شد: جلسات هیات رییسه با مسئولان ازجمله معاونان رییس جمهوری و صدا و سیما معمولا همیشگی است و در این جلسات مسائل مختلفی مطرح می شود. وی افزود: در جلسه ای که با رییس سازمان صدا و سیما و معاونان وی داشتیم، موارد مختلفی مطرح شد از جمله با توجه به فضای اقتصادی کشور، توقع رییس مجلس این بود که رسانه ملی به سمتی برود که به عنوان پشتیبان و یاور باشد، برای تولید وقت بیشتری بگذارد و همپوشانی بیشتری ایجاد کند. نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در آن جلسه در مورد اعتبارات صدا و سیما، نوع روابط با مجلس نیز مباحثی مطرح شد، در حاشیه این جلسه گله برخی نمایندگان از نوع رفتار برخی در صدا و سیما مطرح شد. در این موضوع هیچ مجری احضار نشده است، ما به خودمان اجازه نمی دهیم کسی را احضار کنیم و چنین موضوعاتی مطرح نشده است. نعمتی همچنین اظهار داشت: این که چرا برخی به این موضوع دامن می زنند جای سوال دارد. 
**ما هم از رییس مجلس گله داریم که چرا در سفرها منتقدان را با خود می برد وی همچنین در پاسخ به این سوال که نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرده که هیات رییسه، نمایندگان منتقد را در سفرهای خود نمی برد و هزینه های درمان آنان را نمی دهد؟، گفت: نوع بیمه نمایندگان مشخص است، اگر کسی از ارگانی حقوق نمی گیرد و مجلس حقوق وی را پرداخت می کند که بیمه وی تامین اجتماعی است، بیمه وی دست هیات رییسه نیست. وی افزود: افراد دیگر که حقوق بگیران ادارات هستند و به مجلس مامور شدند ، آنان هم حقوق و بیمه خود را دارند، همچنین ما بیمه تکمیلی داریم که برای همه نمایندگان و خانواده هایشان صادر شده است و تاکنون ما چنین حصری نداشتیم این موضوع نه در شان ما و نه در شان دوستانی است که مطرح کردند. عضو هیات رییسه مجلس درمورد سفرهای خارجی نمایندگان نیز گفت: سفرهای رییس مجلس مشخص است ما هم گله مند هستیم که چرا در سفرها معمولا دوستان منتقد را با خود همراه می کند، اما سایر سفرها بر مبنای فراکسیون و کمیسیون یا به همراه دولت است. نعمتی تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی جزو کمیسیون هایی است که در این دوره بیشترین سفرها را داشته است.  برچسب ها: بهروز نعمتی ، دیوارکشی ، بهارستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهروز نعمتی دیوارکشی بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟

یک نماینده مجلس گفت: حدس و پیش‌بینی‌ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب‌های درون حزبی و گروهی انجام خواهد شد. تسویه حساب‌هایی که از الان شروع شده است

به گزارش ایلنا، جلال رشیدی کوچی درباره ضرب‌الاجل رئیس مجلس به دولت درباره مسائل اقتصادی و این که افکار عمومی مطرح می‌کند این ضرب‌الاجل چرا زودتر از این مطرح نشد آیا این اتفاق ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم پیدا می‌کند، گفت: هنگامی که در این زمان انجام می‌شود خواه ناخواه همین ذهنیت ایجاد می‌شود، زیرا قبل از آن هم فرصت بود و این گونه نیست که دولت آقای رئیسی الان سر کار آمده باشد، اما وقتی در این زمان مطرح می‌شود ناخواسته ذهن به این سمت می‌رود که این تقارن می‌تواند همان ذهنیت را ایجاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که به نظر می‌آمد این ضرب‌الاجل در این چند روز که مجلس هم جلسه داشت، جواب نداد چون عملا این چند روز مجلس روی بودجه بود و بعد هم تعطیل شد و هفته آخر هم اختتامیه است و نخود و نخود هرکه رود خانه خود.

وی درباره این‌که آیا دولت از مجلس حساب می‌برد، بیان کرد: الان دیگر خیر مجلس در روزهای آخر خودش است، به جز این‌که زهر چشمی باشد برای مجلس بعدی که اگر این آقایان به عنوان هیأت رئیسه باشند ممکن است بخواهند کاری کنند.

رشیدی کوچی درباره این‌که برخی مدعی هستند که مجلس دوازدهم هم ممکن است وکیل الدوله باشد، گفت: خیر، حدس و پیش‌بینی‌ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب‌های درون حزبی و گروهی انجام خواهد شد. تسویه حساب‌هایی که از الان شروع شده است و آن زمان چه بشود!

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم