Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@23:01:27 GMT

کشف ۱ میلیارد بشکه نفت در خلیج مکزیک

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۲۴۳۸

 سرمایه گذاری بریتیش پترولیوم در تکنولوژی نسل آینده به تازگی باعث کشف یک میلیارد بشکه نفت شده است .

این شرکت انرژی انگلیسی 1 میلیارد بشکه نفت خام در یک میدان نفتی در خلیج مکزیک کشف کرده است. همچنین کشف دو میدان نفتی دریایی جدید و یک سرمایه گذاری بزرگ جدید در یک میدان نفتی نزدیک را نیز اعلام کرد .

بریتیش پترولیوم بزرگترین تولیدکننده خلیج مکزیک است و سعی دارد این عنوان را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت حالا انتظار دارد تولید نفت از این منطقه به 400 هزار بشکه معادل های نفتی در روز تا نیمه دهه آینده برسد. امروز این شرکت حدود 300 هزار بشکه  نفتی تولید می کند که نسبت به کمتر از 200 هزار بشکه 5 سال پیش، افزایش یافته است .

بریتیش پترولیوم در روز سه شنبه اعلام کرد 1.3 میلیارد دلار برای ساخت فاز دوم میدان آتلانتیس در سواحل نیواورلین هزینه خواهد کرد. 8 چاه جدیدی که قرار است تولیدشان را در 2020 آغاز کنند، 38 هزار بشکه در روز به تولید بریتیش پترولیوم در آتلانتیس اضافه می کنند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که این شرکت 400 میلیون بشکه نفت دیگر در این میدان کشف کرد .

مقامات اجرایی در حال افزایش سرمایه گذاری در تکنولوژی پیشرفته  لرزه شناسی و پردازش اطلاعات برای تسریع توانایی شرکت در تثبیت اکتشاف های آتلانتیس و تاندر هورس هستند .

بریتیش پترولیوم اعلام کرد:« زمانی یک سال طول می‌کشید تا اطلاعات میدان نفتی تاندار هورس را ارزیابی کنیم ولی حالا فقط چند هفته طول می کشد» .

برنارد لونی مدیر اجرایی بریتیش پترولیوم در تولید و اکتشاف گفت:« ما در حال بالا بردن موقعیت خود در جهان هستیم و منابعمان را در میادین نفتی از طریق تکنولوژی، بهره وری و موفقیت در اکتشاف ارتقا می‌دهیم» .

این شرکت همچنین اکتشاف های جدیدی را در میادین نفتی شمال شرق تاندرهورس نزدیک به ناکیکا انجام داده است.

بریتیش پترولیوم اعلام کرد قصد دارد ذخایرش را در مانوئل توسعه دهد. شیل 50 درصد سهام این میدان نفتی را در اختیار دارد. تولید کنندگان همچنین در اکتشاف های هدلس نیک نزدیک به ناکیکا نفت پیدا کردند. 20.25 درصد سود این اکتشاف ها به بریتیش پترولیوم تعلق دارد . 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت انرژی مکزیک سرمایه گذاری دلار سرمایه جهان بهره وری سهام خلیج مکزیک بشکه نفت بریتیش پترولیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید

 به گزارش تابناک،ایسنا نوشت: انتظار می‌رود آیپد پرو (iPad Pro) با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M4 و مجهز به هوش مصنوعی وارد بازار شود.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، آیپد پرو مورد انتظار که دارای نمایشگر OLED خواهد بود، ممکن است نه با تراشه جدید M3 که همه انتظارش را دارند، بلکه با نسل جدید تراشه‌های اپل یعنی M4 وارد بازار شود.

گورمن می‌گوید که شنیده است به احتمال قوی این اتفاق می‌افتد و آیپد پرو نخستین گام عملی ورود رسمی اپل به دنیای هوش مصنوعی خواهد بود.

گورمن نوشت: من معتقدم اپل این تبلت را به عنوان اولین دستگاه واقعاً مجهز به هوش مصنوعی خود عرضه خواهد کرد و از آن پس هر محصول جدید را به عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی معرفی خواهد کرد.

انجام این کار برای رویداد 7 مه(۱۸ اردیبهشت)، زمینه را برای شرکت اپل فراهم می‌کند تا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود(WWDC) در ماه ژوئن، هوش مصنوعی را فراگیر کند.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل(WWDC) کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و توسط شرکت اپل برگزار می‌شود. این کنفرانس در ابتدا توسط اپل به منظور نمایش نرم‌افزارها و فناوری‌ها به توسعه‌دهندگان برگزار می‌شد. تعداد شرکت‌کنندگان در hdk کنفرانس بین ۲۰۰۰ تا ۴۲۰۰ نفر متغیر است. اگرچه استیو جابز فقید در سال ۲۰۰۷ اعلام کرد که تعداد شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ۵۰۰۰ نفر بوده‌ است.

همه اینها بر اساس گزارش قبلی گورمن مبنی بر این است که اپل در حال مذاکره با شرکت‌های اوپن‌ای‌آی(OpenAI) و گوگل است تا به طور بالقوه از فناوری هوش مصنوعی آنها برای ویژگی‌های جدید سیستم عامل جدید خود به نام iOS 18 استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود که رویداد «Let Loose» به‌روزرسانی‌هایی را برای لوازم جانبی آیپد ایر(iPad Air) و آیپد(iPad) مانند صفحه کلید جادویی(Magic Keyboard) و قلم اپل(Apple Pencil) ارائه کند.

به گفته گورمن، قلم آینده اپل احتمالا بازخورد لمسی را ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد