Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- این روزها هندبال البرز بیش از هر زمان دیگری در تکاپو وفعالیت است وحضور دو تیم این استان در لیگ های کشور شرایطی ویژه را برای این ورزش سالنی و توپی البرز رقم زده است که کمتر نمونه آن در گذشته وجود داشته است.

به گزارش قدس آنلاین، تلاش هیئت هندبال استان البرز برای ایجاد شرایط مناسب برای تمرینات و مسابقات دو تیم لیگی استان بسیار گسترده بوده است وماحصل آن عملکرد خوب تیم مردان در لیگ یک کشور واحیاء وجان گرفتن دوباره تیم بانوان در لیگ برتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عدم حمایت مناسب و کافی از سوی استان از این دوتیم سبب تنها ماندن هیئت هندبال البرز در این میدان سخت شده است  وانتظار متولیان این ورزش همراهی بیشتر استان با این ورزش مستعد البرز است.

دبیرهیئت هندبال استان البرز در این ارتباط گفت: تیم بانوان استان با نام هیئت هندبال در لیگ برتر شرکت کرده است که در این رابطه وبا توجه به بررسی عملکرد تیم درنیم فصل دوم زمینه حضور طاهره مبری از مربیان مطرح و بادانش وملی را در راس کادر فنی فراهم کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه حضور این مربی مجرب توانسته خون تازه ای درتیم بانوان بدمد و تیم هندبال البرز با احیاء دوباره موفق به کسب نتایج آبرومند در دور برگشت مسابقات شده است.

خادمی با بیان اینکه قرارداد سرمربی تیم تا پایان نیم فصل است و با توجه به برنامه ریزی برای سال آتی قابل تمدید است گفت: هیئت هندبال استان برنامه ویژه برای ارتقا تیم بانوان دارد.

دبیر هیئت هندبال استان البرز در ادامه به عملکرد خوب تیم مردان در لیگ یک هندبال کشور اشاره کرد و گفت: این تیم با سه پیروزی در دور رفت صعود خود را به دور بعدی مسابقات مسجل کرده و بازی های پیش رو حکم بازی تدارکاتی و ایجاد هماهنگی بیشتر را دارد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به هدف اصلی یعنی صعود به لیگ برتر درصددیم تیم را تقویت کنیم وبا برپایی اردوی چندین روزه با آمادگی کامل در دور نهایی شرکت کنیم.

خادمی از درخواست میزبانی مرحله نهایی لیگ یک هندبال خبردادو گفت: در صورت موافقت فدراسیون این رویداد را با عنوان جام فجر چهلم برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به شرایط سخت مالی این تیم ها و محدودیت های منابع هیئت استان برای حمایت سخت افزاری ونرم افزاری از دو تیم لیگی استان گفت: انتظار داریم مسئولان استانی و شهری در این خصوص کمک حال ما باشند و ما را در این شرایط سخت تنها نگذارند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالاً برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

دیگر خبرها

  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد