Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته مردم ایران در آسمان شهرهایی مانند تهران، ایلام، اصفهان و کرمانشاه، شاهد خطوط عجیبی بودند که تاکنون توضیح روشنی درباره منشأ آنها داده نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عصر روز گذشته پدیدار شدن چند خط سیر هواپیما در آسمان تهران و برخی از شهرهای مختلف کشور توجه شهروندان را به خود جلب کرد؛ مسیر حرکتی این خطوط در تهران (شمالی‌_جنوبی) و پایین‌تر بودن این دود، باعث تعجب شهروندان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساعتی پس از این اتفاق بود که برخی از فعالان رسانه‌ای با انتشار تصاویری از این خطوط در آسمان، این سؤال را مطرح کردند که منشاء ایجاد این خطوط چیست؟

این در حالیست که برخی از مردم در استان‌های مرکزی و غربی ایران، از جمله اصفهان، ایلام و کرمانشاه نیز با انتشار تصاویری از مشاهده این پدیده ابراز تعجب کرده‌اند.

در حالی که زمان نسبتا زیادی از وقوع این پدیده در آسمان شهرهای مختلف کشور گذشته است، تاکنون هیچ نهاد مسئولی درباره منشاء این پدیده توضیح خاصی ارائه نکرده است.

تصاویر زیر، مربوط به انتشار این خطوط در آسمان شهرهای تهران، ایلام و کرمانشاه است که از روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است.

به نظر می‌رسد با توجه به مطرح شدن این مسئله در فضای مجازی و برای جلوگیری از دامن زدن به موج شایعات، نهادهای مربوط به این موضوع باید پاسخ قانع‌کننده و البته فوری به این موضوع بدهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آسمان ایران ایران خطوط عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • شباهت در اسم و چهره؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟ | ماجرای فیلم جنجالی
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان