Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@10:26:23 GMT

کشف سازه فرازمینی ها روی سیاره عطارد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۲۷۵۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: نظریه‌پرداز مشهور توطئه با استناد به عکسی از ناسا از کشف سازه‌ای عجیب روی سیاره عطارد خبر داد.

حجم ویدیو: 32.65M | مدت زمان ویدیو: 00:05:08

نظریه‌پرداز مشهور توطئه و یوفوشناس مطرح، اسکات سی وارینگ با استناد به یکی از عکس‌هایی که ناسا از سیاره عطارد تهیه کرده، ادعای عجیب جدیدی را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر ادعای اسکات در این عکس یک سازه بر روی سیاره عطارد قابل مشاهده است. بنا بر نظر این نظریه‌پرداز این عکس حضور صد درصد فرازمینی ها روی عطارد را اثبات می‌کند.
در عکسی که اسکات در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده، یک سازه که طول زیادی دارد، روی این سیاره دیده می‌شود. او در مطلبی که در توضیح این عکس در وبلاگ خود منتشر کرده، نوشته است: «من علاقه زیادی به جستجو برای یافتن سازه‌ها در عکس‌های ناسا، آژانس فضایی اروپا ( ESA) و جاکسا یا آژانس کاوش‌های هوافضای ژاپن (JAXA) دارم. وقتی سازه جدیدی از فرازمینی‌ها را پیدا می‌کنم، احساس خوبی به من دست می‌دهد. این سازه شفاف‌ترین سازه‌ای است که من تاکنون پیدا کرده‌ام. یک سازه سیاه رنگ که دالآن مانند است، در دهانه یک گودال قابل مشاهده است.»
بنا بر ادعای اسکات چندین سازه متعدد دیگر در کنار این سازه وجود دارد که ناسا اقدام به کاور یا پنهان کردن آن کرده است. او همچنین معتقد است که فرازمینی‌ها با ساخت این سازه‌ها در نزدیکی گودال‌ها، نه‌تنها سعی در پنهان کردن آن از انسان داشته‌اند بلکه هدف آنها این بوده که آن را از انواع دیگر فرازمینی‌ها که احتمالاً دشمن آنها به حساب می‌آیند نیز پنهان کنند.
گفتنی است؛ پیش‌تر نیز اسکات با استناد به عکس دیگری که ناسا از مریخ تهیه کرده بود، مدعی شده بود یک سازه را روی این سیاره کشف کرده است. بسیاری از کاربران در کامنت‌های خود نظر اسکات را تایید کرده بودند.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گفتگو با دختر کتک خورده تهرانی و پسر شکنجه گر سیرجانی + فیلم کامل خبر ویژه/ قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد جزییات تازه از کشف اجساد زن و مرد شمالی در گونی سلاخی کردن مادر با تبر / مرد خونخوار تشنه خون مادرش بود وحشت زن مشهدی از خون بازی پسرش و ارتباط نامتعارف با یک زن اعتراف دختر 20 ساله کرجی پس از دیدن کارهای خود در دوربین های مداربسته+ عکس راز تلخ جسد چشم باز فهیمه در پلاک 100 بولوار شهید فلاحی + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دختر تهرانی برای نامادری اش درخواست قصاص کرد ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز بعد از کتک خوردن چه گفت؟ + فیلم راننده تاکسی تهرانی به زن متاهل تجاوز کرد و از آن فیلم تهیه کرد ! + عکس دختر 2 ماهه قربانی انتقام مادر سنگدل از شوهرش شد+ عکس همنشینی با ارواح در خانه وحشت / آبادانی ها به پلیس گزارش دادند + عکس ابهامات در فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی / علت ایست قلبی هیچ گاه مشخص نشد کبوتر نامه بر دزد خمینی شهر را رسوا کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سیاره کشف توطئه فیلم عطارد عکس فیلم پسر سیرجانی مرد آزار دختر تهرانی دختر دختر تهرانی پسر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از وب‌سایت خبری ناسا، سازمان هوانوردی و ایالات متحده آمریکا به نمایندگی از اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA)، سیستم‌های «بی ای اِی» BAE (Ball Aerospace & Technologies Corporation) از بولدر، کلرادو را برای توسعه ابزاری برای نظارت بر کیفیت هوا و ارائه اطلاعات در مورد تأثیر هوا انتخاب کرده است.

ارزش این قرارداد ۳۶۵ میلیون دلار است که شامل توسعه یک ابزار پرواز و همچنین گزینه‌هایی برای تحقیقات بیشتر است. مدت اجرای پیش بینی شده برای این قرارداد نیز شامل پشتیبانی ۱۰ ساله عملیات در مدار و ۵ سال ذخیره‌سازی آن است که در مجموع ۱۵ سال برای هر مدل پروازی است. این عملیات در سیستم‌های بی ای ای، مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا در گرین‌بلت، مریلند و مرکز فضایی کندی آژانس در فلوریدا انجام می‌شود.

ابزار اجرای این عملیات «ای سی ایکس» GeoXO Atmospheric Composition (ACX) یک طیف‌سنج فراطیفی است که طیف گسترده‌ای از نور از ماوراء بنفش تا مرئی را اندازه‌گیری می‌کند و مشاهدات ساعتی آلاینده‌های ناشی از حمل و نقل، تولید برق، صنعت، استخراج نفت و گاز، آتشفشان‌ها و آتش سوزی‌های جنگلی و همچنین آلاینده‌های ثانویه تولید شده از این گاز‌های گلخانه‌ای را پس از قرار گرفتن در جو ارائه می‌دهد.

داده‌های این طیف‌سنج با ارائه مشاهدات و اندازه‌گیری‌های مداوم ترکیب جوی، پیش‌بینی و نظارت بر کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد و اثرات سلامتی ناشی از آلودگی شدید مانند آسم، بیماری‌های قلبی عروقی و اختلالات عصبی را کاهش می‌دهد و به دانشمندان کمک می‌کند تا کیفیت هوا را افزایش دهند.

محدوده قرارداد نیز شامل عمل به وظایف و تامین محموله‌های لازم برای طراحی، تجزیه و تحلیل، توسعه، ساخت، یکپارچه سازی، آزمایش، تأیید، ارزیابی، پشتیبانی از پرتاب، تامین و نگهداری تجهیزات پشتیبانی زمینی ابزار و عملیات پشتیبانی در مرکز عملیات ماهواره‌ای اداره ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا است.

سازمان منتخب ناسا در واقع وظیفه مانیتور کردن کیفیت هوا و نظارت بر آلودگی هوا را بر عهده دارد و قرار است یک سیستم نوآورانه برای اندازه گیری کیفیت هوا را توسعه دهد.

این سازمان با ناسا برای توسعه یک سازه کیفیت هوا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه همکاری می‌کند و بدین ترتیب سازه جدید که به وسیله  سیستم‌های «بی ای اِی» طراحی و ساخته شده به اداره ملی اقیانوسی و جوی تحویل داده می‌شود تا بتواند اطلاعات دقیق‌تری از کیفیت هوا را دریافت کند و آنها را برای تصمیم گیری‌های مربوط به آلودگی هوا و اقدامات مناسب استفاده کند.

توسعه این سازه جدید نشان از تعهد ناسا به بهبود کیفیت هوا و محیط زیست دارد و تلاش‌های آنها برای حفظ سلامت محیط زیست و بهبود شرایط زندگی انسان‌ها را تایید می‌کند. این همکاری مثبت قطعاً به تحقق اهداف مشترک آنها در زمینه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و بهبود مستمر در کیفیت هوا را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • ماه در وضعیت اوج زمینی قرار می‌گیرد
  • آیا ناسا نشانه‌هایی قطعی از حیات فرازمینی پیدا کرده است؟
  • اطلاعات نامطمئن جیمزوب از حیات فرازمینی
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش هفتم) + دانلود جدول رصد
  • تقویم نجوم 1403 (بخش هفتم) + دانلود جدول رصد
  • «بویینگ» و «ناسا» فضاپیمایی جدید پرتاب خواهند کرد
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • نخستین فضاپیمای سرنشین‌دار بوئینگ به مدار می‌رود
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴