Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از چند ماه پیش زمزمه انتقال دفتر کار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمارت کلاه‌فرنگی به گوش می‌رسید. محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات اعلام کرده بود که به واسطه‌ علاقه‌‌اش  به حفظ بناهای تاریخی، برای حفظ و احترام به عمارت کلاه‌فرنگی (بی‌سیم)، تصمیم گرفته شد  تا این بنای تاریخی به دفتر کارش تبدیل شود و حتی آثار قرار گرفته داخل آن نیز در همان فضا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اثاث‌کشی حاشیه‌دار وزیر ارتباطات 

انتشار این خبر در فضای مجازی و رسانه‌ها واکنش کاربران فضای مجازی  را به همراه داشت.کاربران با هشتگ #وزیر_عمارت نسبت به این تصمیم آذری جهرمی انتقاد کردند و این کار را اقدامی تشریفاتی و هزینه‌ساز در وضعیت کنونی  کشور دانستند.

گفتنی است، عمارت کلاه‌فرنگی (بی‌سیم) مربوط به دوره پهلوی است و در تهران داخل محوطه وزارت ارتباطات قرار دارد. این اثر تاریخی در  ۱۷ خرداد ۱۳۷۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. کلاه‌فرنگی از مجموعه ساختمان‌های به جا مانده از قاجار است و نخستین قصری است که به دستور فتحعلی شاه و با همراهی جوانان ایل قاجار ساخته شد. نخستین فرکانس‌های رادیو ایران از این ساختمان مخابره شده است. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ارتباطات آذری جهرمی واکنش کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج