Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در کانالی برنامه‌ کنسرتی اعلام شده بود که بنده تکذیب کردم، گفت: در ایام فاطمیه برنامه‌ای نداریم و مجوزی داده نشده که لغو شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، طی روزهای اخیر اطلاع‌رسانی برگزاری کنسرت مازیار فلاحی در بهمن ماه در تویسرکان در یکی از کانال‌های این شهرستان داده شد که در مطالب تبلیغی خود برای کنسرت نوشته بود: « با سپاس از فرمانداری و اداره فرهنگ که به سرعت به درخواست‌های هنری پاسخ داده و باعث بالا رفتن روحیه و شور و نشاط جوانان شهرستان می‌شوند» که سپس از سوی مدیر ارشاد این شهر تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال چرا چنین مطلبی در کانال درج شده و از مسؤولان شهرستان سپاس و قدردانی می‌شود و بعد برگزاری کنسرت تکذیب می‌شود موضوعی است که باید ریشه‌یابی شده اما برای بررسی بیشتر موضوع را از مدیر فرهنگ و ارشاد تویسرکان جویا شدیم.

بر این اساس مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: برنامه‌های موسیقی ما با همراهی مسوولان شهرستان انجام می‌شود و اداره‌کل در ایام فاطمیه برنامه کنسرتی ندارد.

مسعود عبدالمنافی بیان کرد: درخواست‌هایی برای برگزاری کنسرت داریم، اما درخواست همواره به معنای اخذ مجوز نیست.

وی با بیان اینکه در کانال شبکه مجازی برنامه‌ای اعلام شد که بنده تکذیب کردم، افزود: در ایام فاطمیه برنامه‌ای نداریم و مجوزی داده نشده که لغو شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه درخواست‌هایی برای 5، 7 ، 9 و 25 دی ماه داشتیم، اما موافقت صورت نگرفت، بیان کرد: با کنسرت و برنامه‌های شاد مخالف نیستیم اما توجه به شعائر دینی و مراسم آئینی نیز اهمیت دارد.

وی با تأکید بر اینکه یک ریال بودجه دولتی هزینه برای این کنسرت‌ها نمی‌شود، گفت: رویکرد تویسرکان برای کنسرت شادی فاخر است و لودگی، اختلاط، بی‌حجابی و رقص و پایکوبی که عواطف عمومی را جریحه‌دار کند، نیست.

عبدالمنافی اضافه کرد: وقتی درخواستی به ارشاد داده می‌شود ما به فرمانداری ارجاع داده و در آنجا با شورای تأمین هماهنگی می‌شود که در این تاریخ برگزار شود یا نشود.

وی با بیان اینکه باید گروه کنسرت هویتشان برای ما مشخص باشد، تصریح کرد: گروه کنسرت باید زیر نظر موسسه موسیقی بوده و تمام اعضای آن شناسایی شده باشند که اگر تخلفی شد، مجوز بعدی آنها لغو شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان یادآور شد: کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود زیر مجموعه وزارت ارشاد هستند و از آموزشگاه فرهنگی و هنری مجوز دارند و در اصل مجوز برگزاری کنسرت نیز به همان موسسه موسیقی داده می‌شود.

وی حفظ شعائر و احساسات و عواطف عمومی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: به هیچکس اجازه تخلف نمی‌دهیم که بتواند شائبه‌ای نیز ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و در این جلسه تأکید شد که  کارها بدون حتی یک روز توقف تا اتمام پروژه پیش برود.

وزیر ارشاد در پاسخ به خبرنگار آنا در صورت توقف احتمالی پروژه گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)