Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:27:44 GMT

خیر البرزی آرزوهای 35 کودک یتیم را برآورده کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۳۰۲۵

خیر البرزی آرزوهای 35 کودک یتیم را برآورده کرد

به گزارش ایرنا، عروسک، دوچرخه، خرس اسباب بازی، ماشین کنترلی و انواع اسباب بازی از جمله دست نوشته های ایتام در سایت حامی آرزوها (Hamiarezooha.ir) بود که این نیکوکار البرزی پس از اطلاع با صرف هزینه ای بالغ بر 50 میلیون ریال آنها را برای کودکان یتم خریداری کرد.
این نیکوکار که از کارمندان شرکت آب منطقه ای البرز است با بیان اینکه از سال‌ها پیش درزمینه حمایت از ایتام با کمیته امداد همکاری می‌کند، گفت: پس از مطاله دست‌ نوشته های ایتام بلافاصله برای تامین آنها دست به کار شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که خواست نامش ذکر نشود، افزود: شاید باورش سخت باشد ولی برکت این کار را در زندگی‌ام می‌بینم چراکه هدیه کوچک من دنیایی از شادی را برای یک کودک فراهم کرد.
این بانوی نیکوکار ادامه داد: درگذشته مشکلات مالی زیادی داشتم اما از زمانی‌که حمایت از ایتام را بر عهده گرفتم الطاف خداوند را در تمام مسائل زندگی ‌ام را به ‌وضوح می‌بینم و این برکات و حال خوب را مدیون خدمت به ایتام می دانم.
در استان البرز 2 هزارو500 کودک یتیم زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
8029/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان البرز عروسک کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مشکلات مالی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 

ناصر عسکری نژاد با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی در بین خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین گام‌های این نهاد در توانمندسازی جامعه هدف است که این امر مهم با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 
 
وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب جامعه فرهنگی استان به ویژه معلمان در حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند تصریح کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نیستند و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند.

عسکری نژاد با تأکید بر اینکه معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، گفت: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekrame. emdad. ir حمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده بگیرند.

هم اکنون ۲۷هزار و ۵۴۸فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند