Web Analytics Made Easy - Statcounter

محله فتح در منطقه ۹ تهران با ۸۶ نفر به عنوان کم جمعیت‌ترین محله شهر و تهرانپارس غربی با داشتن جمعیتی بالغ بر ۱۲۵هزار نفر پرجمعیت‌ترین محله پایتخت است. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به این وبگاه به آدرس data.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tehran.ir از اطلاعات آماری شهر که در دسته‌بندی‌های تفکیک شده با نمودار، جداول و توضیحاتی همراه است به‌سادگی استفاده کنند.

طبق آمار منتشر شده در سایت دادهنمای تهران، محله تهرانپارس غربی در منطقه چهار با داشتن جمعیتی بالغ بر 125 هزار نفر پرجمعیت‌ترین محله و شلوغ‌تر از شهرهای بزرگ و قدیمی مثل بندر انزلی، لاهیجان و چابهار است.

محله مسعودیه در منطقه 15 و جنت آباد جنوبی در منطقه پنج به ترتیب پس از تهرانپارس غربی پرجمعیت‌ترین و همچنین محله بوستان ولایت در منطقه 19 و کوهسار در منطقه یک نیز بعد از فتح، کم جمعیت‌ترین محلات شهر تهران هستند.

طبق آخرین آمار منتشر شده در سایت داده نما در تهران بیش از 8 میلیون و 600هزار نفر زندگی می‌کنند که منطقه چهار با داشتن جمعیتی بالغ بر 920 هزار نفر، پرجمعیت‌ترین و منطقه 9 با داشتن حدود 174 هزار نفر کم جمعیت‌ترین منطقه شهر تهران محسوب می‌شوند.

چمران: خانه‌ و ماشینی در اختیار مدیران شهرداری تهران نبوده که بازگردانندشهردار تهران: قیمت واقعی بلیت مترو 700 تومان نیستهمچنین متراکم‌ترین منطقه تهران به لحاظ جمعیت، منطقه 10 با آمار 399 نفر بر هر هکتار محسوب می‌شود. منطقه 22 نیز با آمار 30 نفر بر هر هکتار کم تراکم‌ترین منطقه تهران است. وجود بافت ریزدانه در منطقه 10 و زمین‌های عریض در منطقه 22 نشان دهنده و دلیل حجم بالا و کم تراکم در این دو منطقه است.

گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران، سایت «داده نما» را در دوره جدید مدیریت شهری با هدف دسترسی آزاد شهروندان به داده‌های شهر، راه اندازی و در آن اقدام به رونمایی از آمار و اطلاعات مختلفی در حوزه‌هایی مثل ارتباطات، امور قضایی، انرژی، آموزش، بازارهای مالی، جمعیت و نیروی انسانی، حمل و نقل و انبارداری، آب و هوا، صنعت و معدن، عمران شهری و... کرده است. اطلاعات این سایت به‌مرور در حال به‌روزرسانی و تکمیل است.

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه های مسکونی محله الشابوره را واقع در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در جریان این حمله هوایی شدید تعدادی از فلسطینی ها، زخمی شده و به بیمارستان الکویت منتقل شدند.

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که پیکرهای متلاشی شده ۹ شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه المعسکر واقع در شهر خان یونس خارج کردند.

بمباران خانه های مسکونی در خیابان الجلاء واقع در مرکز شهر غزه چندین شهید و زخمی در میان فلسطینی های بی گناه برجای گذاشت. علاوه بر حمله های هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه النصر در شرق شهر رفح را هدف قرار داد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر نوار غزه بخش هایی از جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. این جنگنده های متجاوز بامداد امروز اطراف منطقه های کفرکلا، میس الجبل و برغز در جنوب لبنان را هدف قرار دادند. حمله های توپخانه ای رژیم صهیونیستی منطقه شبعا در جنوب لبنان را نیز در برگرفت.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شدند.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۷ شهید و ۶۱ زخمی برجای گذاشته است. وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافته است. آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۰۴ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093735

دیگر خبرها

  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات