Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه ولایت، دکتر مسعود شمس‌بخش مشاور وزیر علوم و مدیرکل دفتر وزارتی با حضور در دانشگاه ولایت ایرانشهر ضمن بازدید از فضاهای آموزشی و پروژه‌های عمرانی، با ریاست، معاونان، مدیران و اعضای هیات علمی این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، دانشگاه ولایت را یکی از دانشگاه‌های خوب و موفق جنوب کشور دانست و افزود: با دیدن اقدامات ارزنده و رشد چشمگیر فضاهای آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط منطقه و مشکلات فراوانی که مناطق کمتر توسعه‌یافته دارند باید بگویم که دانشگاه ولایت یک دانشگاه سازنده و الگویی مناسب برای سازندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شمس‌بخش افزود: خدمات ارزشمندی که در دهه اخیر در این دانشگاه صورت گرفته است، نشان از موفقیت، همدلی و عزم جزم مجموعه این دانشگاه دارد که قابل تقدیر است.

مشاور وزیر علوم با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، توجه به رشد، پویایی و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است عنوان کرد: وجود ۴ میلیون دانشجو در سراسر کشور نشان از توجه دولت به امر آموزش است و وزارت علوم نیز تمام تلاش خود را می‌کند که با ایجاد بسترهای مناسب و بهتر برای دانشگاه ولایت که در حال حاضر یک دانشگاه آموزشی است، قدم‌های موثری بردارد.

همچنین در این دیدار اعضای هیات علمی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با مشاور وزیر علوم و مدیر کل دفتر وزارتی در میان گذاشتند.
غبارروبی مزار دو شهید گمنام، بازدید از پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا، خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها، سلف دانشگاه و شرکت در نماز جماعت دانشگاه از دیگر برنامه‌های بازدید یک روزه دکتر شمس‌بخش به دانشگاه ولایت ایرانشهر بود.

انتهای پیام/

31 / 31 دکتر مسعود شمس‌بخش مشاور وزیر علوم دانشگاه ولایت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مشاور وزیر علوم دانشگاه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا با اشاره به اقدام ارزشمند سپاه استان در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی گفت: از سپاه عزیز عاشورا و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است. شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد. او فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد. از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: معلم باید احترام شود. نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه باید معلم و استاد تکریم و تعظیم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی گفت: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه داشته عشق و علاقه آنهاست.

آیت الله آل هاشم افزود: دستگاه آموزشی ما نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد. دانشگاه جای زد و بند سیاسی نیست. اساتید دلسرد می‌شوند. از طرفی دستگاه تعلیم و تربیت به معنی اتم کلمه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند.

وی با اشاره به تحولات دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا بر خلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب کرد.

وی در پایان عملیات وعده صادق را عملیات هوشمندانه سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرده و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد، تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. عملیات تنبیهی وعده صادق جایگاه ایران را در چشم ملت‌های منطقه ارتقا داد.

کد خبر 6094126

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت