Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:09:41 GMT

یک سرباز وظیفه در بهبهان به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۳۳۱۳

یک سرباز وظیفه در بهبهان به شهادت رسید

سرهنگ علی قاسم پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با فروش و توزیع مواد مخدر، ماموران پاسگاه انتظامی پل زهره 16 بهبهان هفته جاری، یک دستگاه خودروی سمند حامل 30 کیلو گرم مواد مخدر را با سه نفر سوداگر مرگ شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در حین جابجایی خودروی حامل مواد مخدر، قاچاقچیان قصد ربودن مواد مخدر را داشتند که پس از تعقیب و گریز توسط مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح هر سه متهم زخمی و دستگیر شدند که در این حین استوار دوم وظیفه سلیم شاوردی نیز مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهرستان اهواز منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قاسم پور گفت : به رغم تلاش پزشکان، این سرباز به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بهبهان در 195 کیلومتری شرق اهواز قرار دارد و مرز بین استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد است.
7152/6002/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان زهره قانون مرگ مواد مخدر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون