Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات کاراته گیلان روز چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان هفته دوم این مسابقات و در بخش کاتای انفرادی، فاطمه گرزین از استان در رتبه دوم برترین های این بخش قرار گرفت.
حامد زیکساری افزود: همچنین در بخش رقابت های مبارزه (کومیته) و در وزن آزاد ، شبنم واحدی کاراته کار شایسته گیلان توانست در رتبه دوم این وزن در رقابت های سوپر لیگ بانوان کشور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در وزن 55- کیلوگرم زهرا حاجیان ، در وزن 61- کیلوگرم شقایق واحدی و در وزن 68- کیلوگرم نگین التونی همگی از گیلان موفق شدند در رتبه سوم برترین های اوزان خود در پایان هفته دوم مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان کشور قرار گیرند.
دبیر هیات کاراته استان بیان کرد: حضور پنج بانوی کاراته کار گیلانی بین برترین های سوپر لیگ کشور، نشان از درخشش تیم هیات کاراته این استان در رقابت های کشوری دارد و امیدواریم که این درخشش همچنان در هفته های آتی نیز ادامه داشته باشد.
زیکساری یادآور شد: در جریان هفته دوم رقابت های کاراته سوپر لیگ بانوان کشور که در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شده بود، تیم کاراته بانوان هیات گیلان با کسب یک پیروزی و یک شکست در مکان دوم گروه دوم این مسابقات قرار گرفت.
رقابت های سوپر لیگ کاراته بانوان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه به صورت دوره ای و متمرکز در تهران برگزار می شود که تیم هیات کاراته گیلان با تیم های مرداس قم ، آوای رزم و باشگاه پیام در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها زهرا قم وزن کاراته کشور جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت