Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تاکید بر اهمیت نوسازی و بهسازی گلزار مطهر شهدا و نقش آن در رشد معنوی شهرستان گفت: بازسازی گلزار شهدا یکی از تاثیرگذارترین فعالیت‌های معنوی در شهر‌ها و روستا‌ها می‌باشد و مزار مطهر این عزیزان در هر شهر و دیاری تبدیل به مرکز توجه و کانون برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشتخوار با پیگیری‌هایی که از ابتدای سال جاری داشته توانسته نسبت به جذب یک میلیارد و ششصد میلیون ریال اعتبار در این حوزه اقدام کند و با تلاش‌های همکاران پس تامین اعتبار و انجام امور اداری آن از چند روز گذشته کلنگ اجرایی آن بر زمین زده شده و تا پایان سال ۹۷ تعداد ۱۵ مزار در سه روستای احمدآباد آستانه، ملک آباد و مهدی آباد این شهرستان نوسازی و بازسازی می‌شود.
در پایان سلطانی رئیس بنیاد شهرستان رشتخوار ضمن تشکر از همه عزیزانی که در پروژه‌ها به کمک و یاری بنیاد آمده اند گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: شهدا امام زادگان عشقند و گلزار مطهر این عزیزان باید هم، چون امامزادگانی در هر جای از مهین عزیزمان بدرخشد تا مردم شریف ایران فراموش نکنند چه کسانی رفتند و چه کسانی عزیزی از دست داده تا ذره‌ای از ایران اسلامی در اختیار متجاوزان نباشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد