Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@16:55:48 GMT

193 محکوم فراری پایتخت در دام پلیس تهران + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۳۵۶۵

193 محکوم فراری پایتخت در دام پلیس تهران + جزییات

رکنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:ششمین مرحله طرح مبارزه سارقان و محکومان فراری در هفته جاری با تلاش ماموران پلیس اگاهی اجرا شده است که در این طرح ۱۹۳ نفر از مجرمان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در ششمین طرح دستگیری سارقان پایتخت اظهار داشت:این افراد در قالب ۴۶ باند جرائم را انجام می‌دادند که از این تعداد ۶۲ نفر قدام به زورگیری و کیف قاپی می‌کردند و همه آنها دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این سارقان به ۶۷۰ فقره سرقت اعتراف کردند. سارقانی که در قالب ۱۷ فعالیت داشتند که در جریان این طرح شناسایب و دستگیر شدند.

رحیمی گفت:پلیس آگاهی در اخرین طرح مبارزه با دلالان ارز افزود به تازگی ۱۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود:دو طرح پلیس اگاهی در این رابطه تا بحال انجام شده که خوشبختانه در جریان این طرح حدود ۷۰ نفر از دلالان ارز دستگیر شدند. دوباره اعلام می‌کنم هرگونه خرید و فروش از صرافی‌های مجاز و بانک‌های انجام شود.

رحیمی گفت:پلیس آگاهی در اخرین طرح مبارزه با دلالان ارز افزود به تازگی ۱۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود:دو طرح پلیس اگاهی در این رابطه تا بحال انجام شده که خوشبختانه در جریان این طرح حدود ۷۰ نفر از دلالان ارز دستگیر شدند. دوباره اعلام می‌کنم هرگونه خرید و فروش از صرافی‌های مجاز و بانک‌های انجام شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گفتگو با دختر کتک خورده تهرانی و پسر شکنجه گر سیرجانی + فیلم کامل خبر ویژه/ قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد جزییات تازه از کشف اجساد زن و مرد شمالی در گونی سلاخی کردن مادر با تبر / مرد خونخوار تشنه خون مادرش بود وحشت زن مشهدی از خون بازی پسرش و ارتباط نامتعارف با یک زن اعتراف دختر 20 ساله کرجی پس از دیدن کارهای خود در دوربین های مداربسته+ عکس راز تلخ جسد چشم باز فهیمه در پلاک 100 بولوار شهید فلاحی + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دختر تهرانی برای نامادری اش درخواست قصاص کرد ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز بعد از کتک خوردن چه گفت؟ + فیلم راننده تاکسی تهرانی به زن متاهل تجاوز کرد و از آن فیلم تهیه کرد ! + عکس مادرم از ترس دوستان ناباب پدرم طلاق گرفت / از چاله به چاه افتادیم ! کشته شدن محمد رضا کلاهی عامل بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی تایید شد جزییات آتش سوزی خوابگاه مدرسه دخترانه شادگان / تکرار فاجعه در زمستان اعدام سعید مومیوند متوقف شد ! / جزییات پرونده

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت پلیس پایتخت تبهکاری سارق پایان مبارزه عکس فیلم پسر سیرجانی آزار دختر تهرانی مرد دختر دختر تهرانی پسر تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد