Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون بارش برف و کولاک در استان آغاز شده است افزود: در محورهای شهرستان های ارومیه، پیرانشهر، سردشت، چالدران، قوشچی، راژان و سرو بارش برف گزارش شده است و وضعیت جوی در سایر نقاط استان عادی است.

وی با بیان اینکه محور اشنویه-ارومیه نیز برفی است گفت: وضعیت جوی در محورهای مهاباد-سردشت و مهاباد به سمت بوکان کولاک و برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در محور مهاباد به سمت سردشت کولاک و برف در جریان بوده و در محور مهاباد به سمت بوکان نیز کولاک گزارش شده است.

وی یادآور شد: کارشناسان مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هم استانی هایی که قصد سفر دارند، هستند که مردم و مسافران می توانند با شماره گیری ۱۴۱ازوضعیت جوی و ترافیکی محورهای استان اطلاع حاصل کنند.

شکری با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای اصلی ،فرعی و روستایی در جریان است و تمامی جاده ها با رعایت جوانب احتیاط باز است گفت: با توجه به شرایط حاکم در برخی از جاده ها ،رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی  از سبقت و سرعت غیرمجاز ،انحراف به چپ در ادامه مسیر پرهیز کنند.

بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی اداره هواشناشی در حال حاضر بارش برف درمحورها در جریان است و ترافیک عادی و روان  برقرار و در محورهای کوهستانی تردد با رعایت جوانب احتیاط و با رنجیر چرخ امکان پذیر است.

کد خبر 4508285

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​