Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام ;سروان بهزاد نعمتی اظهار داشت: این یادواره که سنوات گذشته نزدیک ترین جمعه به 19 دی ماه (سالروز بازپس گیری) در منطقه عمومی میمک برگزار می شد، اما امسال تاریخ برگزاری این مراسم یک روز زودتر برگزار می شود.
وی افزود: امسال با توجه به پیش بینی های هواشناسی و احتمال وقوع بارندگی در روز جمعه و نیز عدم امکان حضور نماینده ولی فقیه در استان به علت برگزاری نماز جمعه تصمیم بر این شد که روز برگزاری مراسم تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعمتی یادآور شد: در برنامه های امسال سخنران اصلی امیر دربندی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و استاندار و امام جمعه ایلام نیز دیگر سخنرانان این یادواره هستند.
وی گفت: در این آیین تلاش شده علاوه بر چاپ تصاویر شهدای عملیات میمک، تصاویر تمام شهدای ایلام خزل به تعداد 400 نفر نیز چاپ و در محل یادمان میمک در معرض نمایش عموم قرار بگیرد.
وی افزود: نمایش ادوات جنگی، گلباران هوایی منطقه توسط بالگرد، گروه های رزم نوازی در برنامه های امسال از جمله برنامه های امسال این مراسم است.
نعمتی اظهار داشت: امسال برای نخستین بار یک مانیتور بزرگ سیار در جایگاه نصب می شود که از طریق این مانیتور علاوه بر اینکه کلیپ های مرتبط با یادواره و عملیات میمک پخش می شود، مدعوینی که در ردیف های وسط به سمت آخر نشسته اند تصویر چهره سخنرانان و جایگاه را مشاهده می کنند.
گفتنی است  امسال چهارمین سال است که یادواره میمک توسط ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود و سال های گذشته سپاه استان ایلام متولی اجرای مراسم بود.
بازپس گیری میمک در قالب عملیات ضربت ذوالفقار دی ماه 59 با همکاری مردم ایل خزل و ارتش جمهوری اسلامی انجام گرفت و همه ساله با توجه به اهمیت موضوع در نزدیک ترین جمعه به 19 دی ماه یک مراسم باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم از ایلات و طوایف مختلف در محل یادمان میمک برگزار می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه جمهوری اسلامی نماینده ولی فقیه هشت سال دفاع مقدس هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال

سرپرست و سرمربی باشگاه استقلال امشب (پنجشنبه) در حاشیه مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان این تیم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایرنا، مراسم ختم پدر حمید بابازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امشب (پنجشنبه) در یکی از تالارهای تهران برگزار شد.

در این مراسم جواد نکونام و برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز حضور یافتند.

فرشید سمیعی نیز که شب گذشته از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد یکی از مدعوین در این مراسم بود.

جواد نکونام دقایقی با فرشید سمیعی به صحبت پرداخت و برای او در سمت سرپرستی باشگاه استقلال آرزوی موفقیت کرد.

پیشکسوتان استقلال نیز ابراز امیدواری کردند استقلال بتواند با قهرمانی در لیگ برتر دل هواداران این تیم را شاد کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید