Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر علوم و مدیرکل دفتر وزارتی بر ضرورت پرداختن به مسائل جامعه و تربیت دانشجوی ماهر در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن چشم‌انداز در این دو اصل مهم، می‌توانند زمینه‌های رشد خود و نسل‌های آینده کشور را فراهم سازند.

به گزارش ایسنا، دکتر مسعود شمس‌بخش با حضور در دانشگاه ولایت ایرانشهر ضمن بازدید از فضاهای آموزشی و پروژه‌های عمرانی، با ریاست، معاونان، مدیران و اعضای هیئت علمی این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار، دانشگاه ولایت را یکی از دانشگاه‌های خوب و موفق جنوب کشور دانست و افزود: با دیدن اقدامات ارزنده و رشد چشمگیر فضاهای آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط منطقه و مشکلات فراوانی که مناطق کمتر توسعه‌یافته دارند باید بگویم که دانشگاه ولایت یک دانشگاه سازنده و الگویی مناسب برای سازندگی است.

دکتر شمس‌بخش افزود: خدمات ارزشمندی که در دهه اخیر در این دانشگاه صورت گرفته است، نشان از موفقیت، همدلی و عزم جزم مجموعه این دانشگاه دارد که قابل تقدیر است.

مشاور وزیر علوم با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، توجه به رشد، پویایی و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است عنوان کرد: وجود ۴ میلیون دانشجو در سراسر کشور نشان از توجه دولت به امر آموزش است و وزارت علوم نیز تمام تلاش خود را می‌کند که با ایجاد بسترهای مناسب و بهتر برای دانشگاه ولایت که در حال حاضر یک دانشگاه آموزشی است، قدم‌های موثری بردارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، همچنین در این دیدار اعضای هیئت علمی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با مشاور وزیر علوم و مدیر کل دفتر وزارتی در میان گذاشتند.

غبارروبی مزار دو شهید گمنام، بازدید از پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا، خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها، سلف دانشگاه و شرکت در نماز جماعت دانشگاه از دیگر برنامه‌های بازدید یک روزه دکتر شمس‌بخش به دانشگاه ولایت ایرانشهر بود.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد