Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:07:51 GMT

دیدارمنصورهادی با گریفیث در ریاض

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۴۱۲۳

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن با رئیس جمهور دولت مستعفی یمن و مسئولان این دولت در ریاض دیدار کرد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رسمی "سبأ"، عبدالله العلیمی، مدیر دفتر ریاست جمهوری مستعفی یمن در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: دیدار مارتین گرفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن با عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور (دولت مستعفی) یمن دیداری "سازنده، کارآمد و شفاف" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منصور هادی در جریان این دیدار بر حمایتش از تلاش‌ها و فعالیت‌های گریفیث برای تحقق صلح تاکید کرد.

هادی بر اراده دولت مستعفی یمن برای اجرای توافقنامه‌ سوئد و نیز بر آمادگی‌ برای گشودن تمامی گذرگاه‌های انسانی و اتخاذ تمامی اقداماتی که درد و رنج انسانی را کاهش دهد، تاکید کرد.

قرار است شورای امنیت امروز (چهارشنبه) نشستی را برای ارائه گزارش فرستاده سازمان ملل درخصوص توافقات طرف‌های درگیر یمن در سوئد و نیز تلاش‌های صورت گرفته برای پایان دادن به درگیری‌ها در یمن برگزار کند.

به موجب توافقی که در ۱۳ دسامبر در سوئد امضا شد، طرف‌های درگیر بر سر ثبات اوضاع در الحدیده و ورود اکثر کمک‌ها و مواد غذایی از طریق بندر الحدیده به اتفاق‌نظر رسیدند.

گریفیث به دنبال این است که به اجرای توافقات سوئد تسریع بخشد.

این مقام سازمان ملل ابراز امیدواری کرد که در ماه جاری میلادی طرف‌های درگیر برای تکمیل روند مذاکراتی که در سوئد آغاز شده، دور هم گرد آیند.

رئیس جمهور مستعفی یمن در جریان دیدار با گریفیث بر حمایت کامل خود از تلاش‌های سازمان ملل، عزم خود برای اجرای توافقنامه استکهلم، آمادگی‌ برای گشایش مرزهای انسانی و تمامی اقدامات لازم به منظور کاهش درد و رنج‌های انسانی تاکید کرد.

منصور هادی در جریان این دیدار "به بررسی دیدگاه‌هایش درخصوص اجرای توافقات و امتیازدهی‌های این دولت در  برقراری صلح و همچنین موانعی که به ادعای وی انصارالله روزانه در مقابل خواسته‌های ملت یمن ایجاد می‌کند و نیز عدم اجرای توافقات سوئد توسط انصارالله، پرداخت". منبع: ایرنا برچسب ها: منصور هادی ، گریفیث ، ریاض

منبع: ناطقان

کلیدواژه: منصور هادی گریفیث ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • نزدیک شدن منوریل به تکمیل پس از ده سال
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض