Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدجواد جوکار، مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه امسال طرح‌های قرآنی متنوعی را برای بسیجیان اجرا كردیم، گفت: یكی از این طرح‌ها، طرح قرآنی «صراط» است.
وی از مشاركت 10 هزار نفر از بسیجیان فارس در این طرح خبر داد و افزود: این طرح تركیبی از آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه با محوریت سوره اسراء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوكار با بیان اینكه این طرح در سه مرحله اجرا شد، گفت: مرحله نخست كه مرحله حوزه بود كه 10 هزار نفر در این مرحله شركت كردند و از این تعداد 6 هزار نفر به مرحله ناحیه راه پیدا كردند.
مسئول دارالقرآن بسیج فارس بیان كرد: مرحله ناحیه طی روزهای 20 تا 30 آذرماه امسال در 40 ناحیه مقاومت بسیج در سراسر استان فارس نیز برگزار شد.
وی، زمان برگزاری مرحله استانی این طرح را اوایل اسفندماه امسال اعلام كرد و گفت: 3 هزار نفر در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت.
جوكار با یادآوری اینكه این طرح یك كار كشوری است و در كل كشور اجرا می‌شود، گفت: استان فارس در اجرای این طرح حائز رتبه نخست كشور شده است كه از سوی دارالقرآن بسیج نیز مورد تجلیل قرار گرفته است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني طرح قرآني صراط دارالقرآن بسيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج