Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرحله سوم رقابت‌های تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۳۰دی تا دوم بهمن در فرانسه و مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن ۱۹ و ۲۰ بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد و طی آن اسماعیل عبادی کماندار آبیکی در این 2 رویداد مهم تیم ملی کشورمان را همراهی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله سوم رقابت‌های تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۳۰ دی در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در فرانسه برگزار می‌شود که تیم پتروکیمیاگر راد به عنوان نماینده ایران در این تورنمنت با ۶ کماندار هفته آینده راهی نیس فرانسه می‌شود.

این مسابقات با حضور ۵۰۰ کماندار و در مسافت ۱۸ متر برگزار خواهد شد که اسماعیل عبادی، نیما محبوبی، مجید احمدی و رسول جوان (تیم کامپوند مردان) و صادق اشرفی و میلاد وزیر (تیم ریکرو مردان) برای شرکت در مرحله سوم جام جهانی داخل سالن هفته آینده به فرانسه می‌روند. این رقابت‌ها از ۳۰ بهمن آغاز و تا دوم دی ادامه خواهد داشت.

همچنین مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن ۱۹ و ۲۰ بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود که اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و مجید احمدی با هزینه‌ی باشگاه پتروکیمیاگرراد در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. مرحله اول و دوم جام جهانی داخل سالن تیروکمان در ماکائو و تایلند برگزار شد که در مرحله اول تیم ایران متشکل از مجید احمدی، اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و علیرضا بیگی با حمایت پتروکیمیاگرراد در این مسابقات حضور داشتند که مجید احمدی ششم شد و اسماعیل عبادی و نیما محبوی در جایگاه نهم قرار گرفتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی جام جهانی رقابت فرانسه مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در شهر قدس آغاز خواهد شد.

در دو مصاف قبلی دو تیم در این مرحله که در گرگان برگزار شد، شهرداری به پیروزی رسید و در صورت بُرد در مسابقه سوم، به فینال رقابت‌ها راه خواهد یافت.

در صورت بُرد مهرام، رقابت به بازی چهارم کشیده می‌شود که طبق برنامه، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آنهم در شهر قدس برگزار خواهد شد.

میزبان بازی پنجم، اما گرگان خواهد بود که زمان برگزاری آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

در این مرحله، تیمی که ۳ برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج