Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت اطلاعاتی عبری‌زبان دبکا اعلام کرد که بحران واقعی میان آمریکا و ترکیه وجود دارد که این بحران خود را در مخالفت رییس جمهور ترکیه با استقبال از مشاور امنیت ملی آمریکا نشان داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سایت عبری‌زبان دبکا اعلام کرد: جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا به تنهایی به ترکیه سفر نکرد بلکه جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در ائتلاف ضد داعش نیز همراه وی بود و هیات آمریکایی می‌خواست پیشنهاداتی را درباره بحران ترکیه با کرد‌ها ارائه دهد، اما رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه با تمامی این‌ها مخالفت کرد و دیدار با بولتون را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سایت اعلام کرد: بولتون قصد داشت به اردوغان پیشنهاد بدهد که به توافق مشترکی درباره فعالیت ارتش ترکیه در سوریه در مناطقی که نیرو‌ها یا ساکنان کرد در آنجا حضور ندارند، برسند؛ به عبارت دیگر آمریکا با ورود ارتش ترکیه به مقر‌ها و پادگان‌های ارتش آمریکا که تخلیه خواهد شد، مخالفت کرده است.

دبکا احتمال داد که ترکیه عملیات نظامی در شرق فرات سوریه را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ائتلاف ضد داعش عملیات نظامی در شرق فرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، امروز شنبه پنج بالگرد برای تخلیه نظامیان مجروح از غزه در آنجا به زمین نشستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، امروز شنبه نیز ارتش اسرائیل در نوار غزه تلفات داده و مجبور شد با استفاده از 5 بالگرد نظامیان زمی خود را به بیمارستان منتقل کند.

این رسانه‌ها که اطلاعات خود را به نقل از بیانیه ارتش اسرائیل منتشر کردند، جزئیات بیشتری از نحوه و محل اصابت این نظامیان ارائه نکردند.

گفتنی است با وجودگذشت 211 روز از جنگ وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، مقاومت ملت فلسطین در مقابل این تهاجم همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی بایکوت رسانه ای ساختی علیه انتشار آمار واقعی تلفات خود در نوار غزه ایجاد کرده است.

هلاکت 2 نظامی اسرائیلی در مرکز نوار غزههلاکت و زخمی شدن 14 نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه