Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@13:27:34 GMT

خودتان را در سفرهای جاده‌ای مشغول کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۴۹۸۱

خودتان را در سفرهای جاده‌ای مشغول کنید

پول‌نیوز - سفرهای جاده‌ای طولانی می‌توانند به سرعت ما را خسته کنند، البته اگر از قبل خود را برای آن آماده نکرده باشیم. اگر وسایل مخصوصی برای سرگرم کردن خودتان در راه به همراه آورید، راه کوتاه‌تر خواهد شد و حوصله‌تان هم سر نمی‌رود!

می‌توانید از فرصت استفاده کنید و این زمان را تنها به خود اختصاص دهید و کارهایی که مدت‌ها در ذهن‌تان بوده اند را انجام دهید، به این ترتیب هم سرگرم خواهید شد و هم انرژی مضاعفی به دست خواهید آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما برای مشغول کردن خود در سفرهای طولانی جاده‌ای باید چه وسایلی به همراه داشته باشیم و چه کارهایی انجام دهیم؟

برای سفر جاده‌ای طولانی وسیله جمع کنید
۱- کتاب‌ها و مجلات مورد علاقه‌تان را به همراه بیاورید. خواندن باعث می‌شود زمان خیلی سریع‌تر بگذرد. می‌توانید کتاب‌ها، مجلات و یا کتاب‌های الکترونیکی که دوست دارید را به همراه بیاورید. سعی کنید بیشتر از یک کتاب به همراه ببرید چرا که ممکن است از خواندن یک کتاب خسته شوید و اگر کتاب دیگری داشته باشید مدت زمان بیشتری سرگرم خواهید بود (البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که خواندن طولانی مدت در وسایل نقلیه در حال حرکت می‌تواند به چشم آسیب بزند).

۲- بازی‌هایی که بتوان آن را در وسیله نقلیه انجام داد به همراه ببرید. اگر به صورت گروهی سفر می‌کنید به همراه آوردن بازی‌هایی که بتوان آنها را در ماشین انجام داد هم شما و هم همسفرهاتان را سرگرم می‌کند و باعث می‌شود بیشتر خوش بگذرد. برای این منظور هم می‌توانید بازی‌های ساده شفاهی انجام دهید و هم بازی‌های مخصوص که در ماشین انجام می‌شوند را خریداری کنید.

۳- وسیله الکترونیکی محبوب‌تان را به همراه داشته باشید. به همراه داشتن یک وسیله الکترونیکی هم کمک می‌کند مدت زمان بیشتری سرگرم بمانید. آی پد، لپ تاپ، موبایل، تبلت یا کتاب خوان‌تان را به همراه ببرید. حتی می‌توانید یک وسیله الکترونیکی مخصوص بازی با خود داشته باشید، هر چیزی که بیشتر دوست دارید. هدفون را هم فراموش نکنید!

۴- خوراکی‌های سالم به همراه ببرید. وقتی حوصله‌تان سر می‌رود بیشتر از اوقات دیگر گرسنه می‌شوید و این حالت حتما در سفرهای جاده‌ای طولانی برای‌تان پیش خواهد آمد. پس خوراکی‌های سالم با خود داشته باشید، خوراکی‌هایی که سیرتان کنند و احساس سنگینی هم به شما ندهند.
مثلا می‌توانید مقداری سبزیجات با خود به همراه بیاورید، چیزایی مانند قطعات هویج، خیار و غیره.
به همراه بردن آجیل را هم فراموش نکنید. این خوراکی هم سالم است و هم شما را سیر نگه می‌دارد.

از این زمان برای خودتان استفاده کنید
۱- بنویسید. شاید مدت‌ها است که دارید نوشتن یک نامه یا ایمیل به یک نفر را پشت گوش می‌اندازید. شاید لیستی طولانی از کارهایی که باید انجام دهید را در سر دارید و باید آن را بنویسید. یک سفر جاده‌ای طولانی به شما این اجازه را می‌دهد تا با نوشتن چیزهای عقب افتاده‌تان سرگرم هم بشوید! همچنین می‌توانید خاطرات‌تان را بنویسید.
۲- استراحت کنید. خیلی عالی است اگر از این سفر جاده‌ای طولانی برای دوری جستن از همه چیز استفاده کنید. این شامل وسایل الکترونیکی، اینترنت و حتی کتاب خواندن می‌شود. به مناظری که از کنارشان عبور می‌کنید خیره شوید و اجازه دهید ذهن‌تان برای خودش خیال پردازی کنید!
۳- بازی‌های انفرادی بازی کنید. اگر همسفرهاتان نمی‌خواهند بازی کنند، بازی‌های زیادی هست که می‌توانید به تنهایی انجام دهید. می‌توانید جدول، سودوکو و یا بازی حدس زدن کلمات بازی کنید. اگر اسمارت فون دارید می‌توانید چند بازی یک نفره دانلود کنید و در راه با آنها مشغول باشید.

از سفر مستند سازی کنید
۱- تعداد زیادی عکس بگیرید. می‌توانید از دوربین موبایل‌تان استفاده کنید و یا اگر دوربین دارید آن را به همراه بیاورید. مطمئن شوید تعداد زیادی عکس خوب و با کیفیت از سفرتان تهیه می‌کنید. به کادر بندی عکس‌ها هم دقت کنید و سرسری عکس نگیرید وگرنه در پایان سفر تعداد زیادی عکس به درد نخور دارید! اگر به دنبال چیزهای جدیدی بگردید که بتوانید از آنها عکس بگیرید، سفر جاده‌ای طولانی‌تان کوتاه‌تر به نظر خواهد رسید. می‌توانید عکس‌هاتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

۲- افکار و احساسات‌تان راجع به سفر را بنویسید. دفتر کوچکی با خود به همراه بیاورید تا افکار و احساسا‌ت‌تان را در طول سفر بنویسید. می‌توانید راجع به چیزهای جدیدی و عجیبی که در طول راه دیده اید، یا گفتگوی خنده داری که داشته اید بنویسید.

۳- مکان‌های جالب را بر روی نقشه موبایل‌تان نشانه گذاری کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای سرگرم بودن در طول راه و لذت بردن از آن این است که مکان‌هایی جالب برای توقف بین راهی انتخاب کنید و سپس آنها را در نقشه موبایل‌تان نشانه گذاری کنید و به این صورت سفر را به یک ماجراجویی تبدیل کنید. مکان‌هایی مانند بناهای دیدنی، رستورانی معروف، پارکی جالب و غیره. برای پیدا کردن این مکان‌های دیدنی در اینترنت جستجو کنید، کتاب‌های راهنما را بخوانید و یا از افراد محلی پرس و جو کنید.


منبع:لست سکند

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گردشگری پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین

تیم ملی فوتسال کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی ملی پوش قزوینی بهره می‌برد با برد ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

ملی پوشان کشورمان یکشنبه در بازی نهایی به مصاف تایلند میزبان می‌روند.

درخشش دختران فوتبالیست در جام کافا

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان با حساب ۵ بر صفر از سد تیم تاجیکستان گذشتند.

مریم دینی ملی پوش استان مانند دیدار‌های گذشته موفق به گلزنی شد.

پرنیا رحمانی دیگر ملی پوش استان و طاهره کشتیرانی مدیر تیم ملی فوتبال دختران ایران در رقابت‌های فوتبال آسیای مرکزی کافا هستند.

تساوی مقاومت در لیگ دو فوتسال

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین در خانه برابر تیم فرداد کاشمر به تساوی ۳-۳ رسید.

این بازی در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

دعوت فوتسالیست‌های ناشنوای استان به اردوی تیم ملی

پویا قاسمی و ذکریا زارعی دو فوتسالیست استان به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال دعوت شدند.

این اردو برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان از امروز تا ۱۳ اردیبهشت در کرمان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال امید شمس آذر فردا به میدان می‌رود

تیم فوتبال امید شمس آذر در ادامه مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور و در بازی هفته پنجم در خوزستان فردا به مصاف فولاد می‌رود.

این بازی فردا ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های رنکینگ اسنوکر استان

در پایان این رقابت‌ها محمد میر نورزه‌ای قهرمان شد، محمد امین طاهری دوم و سعید کریمی و روح الله فرجی هم مشترکا سوم شدند.

این رقابت‌ها در باشگاه بیلیارد پارس برگزار شد.

برد بزرگسالان شمس آذر در بازی دوستانه

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دیداری دوستانه برابر تیم منتخب تهران با حساب ۴-۲ به برتری رسید.

این بازی در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند