Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:54:56 GMT

تیم فوتبال پاس به تهران باز می گردد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۵۰۲۳

تیم فوتبال پاس به تهران باز می گردد

باشگاه فوتبال پاس تهران که تا سال ۱۳۴۲ شهربانی نام داشت در سال ۱۳۳۲ سنگ‌بنای بنیانگذاری‌اش در پایتخت انجام و در سال ۱۳۸۶با انتقال امتیاز به پاس همدان منحل شد.
این تیم ریشه دار موفق به کسب ۵ قهرمانی در لیگ فوتبال ایران و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا شده‌ است.
رضا گلمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش برای احیای دوباره تیم ریشه دار پاس از یک سال نیم گذشته آغاز شده که در جلسات مختلف پیشکسوتان و بازیکن اسبق به این موضوع اذعان داشتند تا هر چه زودتر قهرمان سالهای دور لیگ برتر و قهرمان آسیا بتواند دوباره در رقابت های مختلف حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به جلسه عصر روز گذشته (سه شنبه) پیشکسوتان تیم پاس با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی های پیشکسوتان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران قرار شد تا گزارش و اقدامات کارشناسی به وزیر ورزش منعکس شود تا موارد از طریق مقام وزارتی و مسئولین ستاد نیروهای مسلح و نیروی انتظامی مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گفته گلمحمدی در جلسه عصر دیروز پیشکسوتان تیم پاس با وزیر ورزش که همایون شاهرخی، حسین فرکی، حسن حبیبی، محمد رضا داورزنی، پرویز میرزا حسن و سعید شریعتمداری حضور داشتند ، این افراد و نظرات خود را بیان کردند.
وی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان تیم پاس را نماد نظم و فوتبال پایتخت دانسته و ابراز امیدواری کرد تا فرآیند بازگشت آن در تهران شکل بگیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه با پیگیر های فراوان توانستیم خطر نابودی را از تیم سایپا و پیکان دور کنیم گفت: تیم های فوتبال سایپا و پیکان در کرج و قزوین هیچ گونه زیر ساخت ورزشی نداشتند و دیر یا زود شرایط آنها همانند تیم پاس(همدان)به انحلال کشیده می شد.
به گفته گلمحمدی باید برای احیای دوباره تیم پاس رایزنی هایی از طریق مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و مسئولان ناجا صورت گیرد تا با جلب نظر و موافقت هایی در این زمینه انجام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: قرار است با مرتفع شدن موارد مالی و خرید امتیاز لیگ دسته یک( آزادگان)این تیم از فصل آینده فعالیت خود را آغاز کند.

* نفس های تیم فوتبال راه آهن تهران به شمارش افتاد
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص وضعیت تیم راه آهن تهران گفت: در حال حاضر این تیم وضعیت نامطلوبی را سپری می کند و در دسته سه کشور فعالیت خود را انجام می دهد.
گلمحمدی ادامه داد: می بایست دستگاه قضایی به دنبال احیای این تیم باشد چرا که این تیم ریشه دار تهرانی در خطر نابودی قرار دارد.
باشگاه فوتبال راه‌آهن یزدان در سال ۱۳۱۶ در تهران بنیاد نهاده شد که این باشگاه یکی از نخستین باشگاه‌های فوتبال کشورمان است که در دسته سوم کشور فعالیت دارد.
وی همچنین به وضعیت بدهی های باشگاه منحل شده نفت تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مجمع واگذاری نفت باید بدهی های این تیم را پرداخت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: در خصوص مبالغ پرداختی به بازیکنان، کادر فنی و موارد دیگر هیچ گونه اطلاعی ندارم.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پیشکسوتان جام باشگاه های آسیا فوتبال مدیرکل ورزش و جوانان نیروی انتظامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف مشترک فدراسیون و ورزش و جوانان استان، اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این امر در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت، گفت:، محمد مؤمنی منش پس از انجام رأی گیری در این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد.

دهقان تصریح کرد: توسعه ورزش در استان، به سلامت جامعه و جوانان و کاهش معضلات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن منجر می‌شود.

کد خبر 6097251

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید