Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@04:13:37 GMT

دلار در ۱۹ دی ماه چقدر قیمت خورد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۵۱۳۴

دلار در ۱۹ دی ماه چقدر قیمت خورد؟

ساعت24-امروز ( چهارشنبه ۱۹دی ) قیمت دلار در صرافی ملی و همچنین بانک ها کاهش یافت.

بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ارزهای دولتی موجود در معاملات امروز چهار شنبه 19 دی ماه، اعلام کرد: قیمت 19 واحد پولی مانند یورو نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 15 ارز دیگر از جمله پوند کاهش یافت. نرخ 13 واحد پولی دیگر از جمله دلار نیز ثابت ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین‌اساس، قیمت دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز 4200 تومان تعیین شد؛ البته دولت اعلام کرده با دستور رئیس جمهور قیمت دولتی دلار آمریکا تا فروردین 98 ثابت خواهد بود، به همین علت ماه‌هاست که قیمت دلار تغییر نکرده است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی 4811 تومان،‌ درهم امارات 1143 تومان و پوند انگلیس نیز 5349 تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

کاهش قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها با ۲۰ تومان کاهش نسبت به دیروز، ۱۰ هزار و ۸۸۰ تومان تعیین شد.

امروز صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را  با 20 تومان کاهش نسبت به روز گذشته، 10  هزار و 880 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 10 هزار و 780 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها 12 هزار و 720 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 620 تومان است.

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

امروز قیمت خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها با کاهش قیمت نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۷۸۲ تومان تعیین شد. 

امروز بانک های عامل قیمت دلار را 10 هزار و 782 تومان، قیمت یورو را 12 هزار و 355 تومان و یک ریال و قیمت پوند انگلیس را 13 هزار 738 تومان و 9 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.قیمت خرید دلار نسبت به روز قبل، 19 تومان، قیمت یورو 3 تومان وقیمت پوند 46 تومان کاهش یافته است.

قیمت ارز مسافرتی چند؟

 

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۷۱۶ تومان اعلام کرده‌اند. 

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی  یورو را با قیمت 12 هزار و 716 تومان و 7 ریال، می فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 12 هزار و 730 تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به روز گذشته 3 تومان کاهش یافته است.

مسافران می توانند با در دست داشتن اسناد و مدارک خواسته شده به شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، مراجعه کرده و  برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳