Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- مسیح اله معصومی گفت: اولویت اصلی ما برون سپاری است چرا که تاکید من بر این بوده که اگر می خواهیم از رخنه کردن جلوگیری کنیم راهکارش برون سپاری است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،مسیح اله معصومی شهردار زنجان در نشست شب گذشته در جمع اصحاب رسانه و خبرنگارن گفت:تصمیمات شورا تصمیمات درستی است و من در گذشته از آنها کمک می گرفتم ولی در حال حاضر به واسطه تخصص ام از شورا مشورت نمی گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگاران در خصوص علت بکارگیری ۶۳ نفر در شهرداری زنجان اضافه کرد: متاسفانه خبرنگاران به جای اینکه ابتدا از من در این خصوص سوال کنند، از تک تک اعضای شورا سوال کرده اند.

معصومی با بیان اینکه حق داشتم مسئول دفتر و معاون با خودم به شهر زنجان بیاورم ولی اینکار را نکردم، تاکید کرد:من برای بقاء خودم درمسند شهرداری سلامت اخلاقی ام را زیر سوال نمی برم و هیچ گونه جذب نیرویی نداشته ام.

وی یاد آورشد: یک سری نیروی فصلی داریم و نیروها را به واسطه قراردادشان حفظ می کنیم و اولویت اصلی ما برون سپاری است چرا که تاکید من بر این بوده که اگر می خواهیم از رخنه کردن جلوگیری کنیم راهکارش برون سپاری است.

گفتنی است در پایان جلسه صحت و سقم بکارگیری نیروهای بکار گرفته شده در شهرداری به استاندار زنجان به معاون عمرانی استانداری سپرده شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جذب نیرو شهردار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد

به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند