Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اگر افرادی که مورد اتهام واقع شده‌اند برای مجلس نامه و مطلبی بفرستند در هیات رییسه بررسی می‌شود و در صورت تشخیص، در مجلس قرائت می‌شود و مسؤول این کار هم آقای یوسف‌نژاد است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که مورد اتهام قرار گرفتند می‌توانند دفاعیه خود را به صورت مکتوب به مجلس ارسال کنند تا با تشخیص هیات رییسه در صحن علنی مجلس قرائت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مطهری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس با اشاره به بخش‌هایی از نطق شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده مردم تبریز، گفت: ایشان راجع به نطق یکی از نمایندگان که دو هفته قبل نسبت‌های سوئی به چند نفر از شخصیتهای انقلاب و کشور داد، خواستار عکس‌العمل مجلس شورای اسلامی شدند که تذکر ایشان، تذکر درستی است.

نایب رییس مجلس سپس ماده ۷۴ آیین‌نامه را به این شرح قرائت کرد: در ماده ۷۴ آیین‌نامه داخلی مجلس آمده «چنانچه به تشخیص هیات رییسه مجلس نماینده‌ای در سخنان خود در جلسه علنی به کسی نسبت ناروا داده یا هتک حرمت کند فرد مزبور می‌تواند در دفاع از خود به صورت مکتوب به اتهام وارده پاسخ بگوید. پاسخ ارسالی در صورتی که بیش از دو برابر اصل مطلب اظهار شده نباشد و متضمن توهین و افترا نباشد در اولین فرصت در جلسه علنی مجلس قرائت می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر افرادی که مورد اتهام واقع شده‌اند برای مجلس نامه و مطلبی بفرستند در هیات رییسه بررسی می‌شود و در صورت تشخیص، در مجلس قرائت می‌شود و مسؤول این کار هم آقای یوسف‌نژاد است.

شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده مردم تبریز در بخشی از نطق میان دستور امروز خود گفت: یکی از همکاران‌مان در پشت تریبون مجلس اتهامات ناروایی را متوجه مرحوم آیت‌الله هاشمی و آقایان خاتمی، موسوی و کروبی کرد که باید جوابیه‌های آنان در مجلس قرائت شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • موسوی: رابطه استیضاح وزیر صمت با خودروهای فیدلتی اتهام بزرگی به مجلس بود + فیلم
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه تشخیص و درمان می‌شود؟
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند