Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- امیر قلعه‌نویی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است شاید تیم‌های دیگر هم توانایی زدن ۵ گل به یمن را داشته باشند.

 امیر قلعه‌نویی درباره حضور اعضای تیم فوتبال سپاهان در مشهد مقدس گفت: از باشگاه پدیده تشکر می‌کنم. به دعوت این باشگاه به مشهد آمدیم و قرار است امروز (چهارشنبه) یک بازی تدارکاتی با پدیده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان گفت: با تمام مشکلاتی که در نیم‌فصل اول داشتیم و نامهربانی‌هایی که در حق باشگاه سپاهان رخ داد، شرایط خوبی داریم، اما ایجاد شرایط خوب در ایران، آسان‌تر از نگه‌داشتن آن است. باید تلاش کنیم این شرایط را حفظ کنیم. به هیئت مدیره و مدیرعامل سپاهان برنامه دادیم و می‌دانیم شرایط بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود. رقبای ما عملکرد خوبی در نقل و انتقالات دارند و بودجه ۳-۲ تیم به اندازه دو برابر بودجه ماست.

به گزارش دانشجو، سرمربی تیم سپاهان درمورد عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، با اشاره به جذب علی قربانی تصریح کرد: او بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند در چند پست به ما کمک کند. امیدواریم او در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی داشته باشد و به ما کمک کند. تلاش می‌کنیم یک وینگر و یک هافبک بازیساز به خدمت بگیریم. برای حفظ جایگاه خود فعالیت کرده و تلاش می‌کنیم با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف، اردوی خوب و آمادگی مناسبی داشته باشیم. شاید هفته آینده اردوی ۱۰ روزه‌ای در ترکیه برگزار کنیم. خدا را شکر اینجا شرایط خوبی دارد و از همه، به خصوص هواداران خوب سپاهان تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی که با برنامه و اما ورزش رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، درباره حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: بحث بیرونی تیم ملی مهم است و خواهش می‌کنم مسائل بیرونی یک جا تمام شود. همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند، اما در کشور ما چند سال است که شاهد این مسئله نیستیم. شاید این موضوع به خاطر مدیریت غلط یا رفتار اشتباه افرادی چون من باشد. از همه خواهش می‌کنم این بحث‌ها را تمام کنیم. هر کسی که یک روز در فوتبال زحمت کشیده، گردن ما حق دارد. مسائل بیرونی را کنار بگذاریم و به دنبال زیبایی فوتبال در زمین باشیم.

وی درخصوص مسابقات جام ملت‌های آسیا و کیفیت این رقابت‌ها، با بیان اینکه صحبت در این باره الان زود است، گفت: افزایش تعداد تیم‌ها و حضور تیم‌های بی‌کیفیت، باعث کاهش کیفیت رقابت‌ها شده است. شاهد بودیم که پزشکان تیم یمن در بازی مقابل ایران کیف نداشتند! باید از دور دوم جام ملت‌های آسیا که عیار مسابقات مشخص می‌شود، درباره این رقابت‌ها صحبت کنیم. تیم ملی ایران شروع خوبی داشت، اما شاید تیم‌های دیگر هم همین تعداد به یمن گل بزنند.

« فیفا، یوفا و AFC زیبایی فوتبال را می‌گیرند و بیشتر به دنبال درآمدزایی هستند.»، سرمربی پیشین تیم ملی ایران ضمن بیان این جمله گفت: شاید با افزایش تیم‌ها در جام جهانی، چنین اتفاقی برای این مسابقات هم رخ دهد. این فدراسیون‌ها به فکر درآمدزایی هستند و همین باعث از بین رفتن لذت دور مقدماتی می‌شود. این دوره تیم‌هایی در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کنند که عیار رقابت‌ها را پایین می‌آورند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی به فینال جام ملت‌های آسیا می‌رسند، اظهار داشت: صحبت در این باره الان زود است، اما تجربه ۴۰ ساله من می‌گوید در بازی‌های حذفی مسائل زیادی دخیل است. ممکن است برخلاف محاسبات کادر فنی، یک بازیکن اخراج شود یا آن روز، روز تیم شما نباشد. چه کسی فکر می‌کرد رئال مادرید در برنابئو، دو گل (مقابل رئال سوسیه‌داد) دریافت کند و چند گل هم نخورد؟ شاید هم اشتباهات داوری علیه تیم شما باشد. این مسائل در مرحله حذفی مهم است. در جلسه‌ای که در هلسینکی بودیم، پس از موضوع تیم‌سازی و موفقیت مربی و تیم، نوشته بود که یک مربی باید شانس داشته باشد. شانس در قهرمانی یک تیم دخیل است. تیم ملی ایران دارای بازیکنان و قدرت خوبی است و لیاقت قهرمانی دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

کد خبر 848620 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها