Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@22:45:20 GMT

برنامه روز پنجم جام ملتهای آسیا

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۵۹۵۵

رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا 2019، امروز با برگزاری سه بازی دیگر پیگیری می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس برنامه، در گروه F و از ساعت 14 و 30 دقیقه، ژاپن به مصاف ترکمنستان می رود و از ساعت 17 ازبکستان رو در روی عمان قرار می گیرد.
در گروه E نیز قطر و لبنان از ساعت 19 و 30 دقیقه با هم روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چند خبر دیگر از آسیا 2019:

خالی ماندن ورزشگاه های میزبان جام ملت های آسیا باعث ناراحتی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است. در برخی بازی ها تعداد تماشاگران به 200 نفر هم نمی رسید! تیم ملی فوتبال عربستان که شب گذشته در اولین بازی گروه E جام ملت های آسیا ۴ بر صفر از سد کره شمالی گذشت، طی ۲۳ سال اخیر هیچ وقت در بازی افتتاحیه به برتری دست پیدا نکرده بود. بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برگزاری یک تمرین سبک، عصر دیروز با حضور در مجموعه گلف ابوظبی، یک برنامه تفریحی را پشت سر گذاشتند. در این برنامه، بازیکنان در مسابقه ی ضربه به توپ های گلف شرکت کردند که وحید امیری به عنوان نفر برتر انتخاب و جایزه خود را دریافت کرد.

در حالی که هواداران فوتبال در ویتنام آماده برگزاری جشن پیروزی تیم ملی کشورشان مقابل عراق بودند، گلزنی طارق همام و علی عدنان در 30 دقیقه پایانی مسابقه، مانع برگزاری کارناوال شادی در این کشور شد.

بشار رسن - هافبک تیم ملی عراق، درباره دیدار تیم کشورش برابر ایران گفت: بدون شک این سخت ترین بازی ما در مرحله مقدماتی خواهد بود. ایران تیم خوبی است، من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با آن‌ها بازی فینال را برگزار کنیم.

مسئولان اماراتی برگزار کننده جام ملت ها، در اقدامی عجیب، نیمکت مربیان دو تیم عراق و ویتنام را به شکلی که تاکنون در هیچ ورزشگاهی دیده نشده، در زمین ورزشگاه زاید اسپورت سیتی تعبیه کرده بودند، به گونه ای که پس از ورود به ورزشگاه، نیمکت های نصفه و بدون سقف، توجه همگان را جلب کرده بود.




منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت