Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از تابناک، در حالی که محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان در انتقاد از ترامپ و تیم سیاست خارجی و مشاوران امنیت ملی اش توییتی را منتشر کرده بود، بلافاصله وزیر خارجه بحرین با انتشار عکسی از محمود احمدی نژاد به توییت ظریف واکنش نشان داد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار عکسی از ترامپ و مشاورانش در حساب کاربری خود در توییتر، سیاست‌های آمریکا در منطقه را شکست‌خورده خوانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با انتشار این عکس نوشت: می‌گویند یک عکس هزار حرف دارد اما این تصویر بیش از هزار حرف درباره چندین دهه سیاست‌ شکست‌خورده آمریکا در منطقه ما دارد. در وادی کورها حتی افراد با عینک‌های واقعیت مجازی نیز همچنان کور هستند.

در پاسخی عجیب، خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین با انتشار تصویری از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آقای ظریف، این تصویر یک میلیون حرف دارد؛ در رابطه با کوری و البته در رابطه با سوء نیت‌ها و اهداف سلطه‌گری و تحریف یک امت پرافتخار، ایران یک مساله است و شما یک مساله دیگر. نکته جالب و عجیب ماجرا آنجاست که توییت وزیرخارجه کشورمان خطاب به آمریکایی ها و به ویژه ترامپ و اطرافیانی همچون پمپئو و بولتون بوده، اما وزیر خارجه بحرین پاسخ آن را داده است!

در همین رابطه، وبگاه اسرائیلی «آروتز شوا» به این جدال توییتری میان وزرای خارجه ایران و بحرین پرداخت و نوشت که پاسخ وزیرخارجه بحرین به محمد جواد ظریف برای حمایت از اسرائیل بوده است.

این وبگاه اسرائیلی در ادامه نوشت این اولین بار نیست که وزیرخارجه بحرین از اسرائیل حمایت می کند و در ماجرای تونل های حزب الله نیز تمام قد در حمایت از اسرائیل، حزب الله را به باد انتقاد گرفت.

اینکه پاسخ وزیر خارجه بحرین برای دلخوشی آمریکایی ها یا اسرائیلی ها بوده، چندان مشخص نیست، اما اینکه وزیرخارجه کشوری بدون دعوت دیگران خود را وارد یک دعوای سیاسی می کند، تا حدودی مضحک است!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • عکس| واکنش توییتری پویانفر به اعتراضات دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!