Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود فلاح در حاشیه بازدید از آموزشگاه موسیقی «باقی» بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: جایگاه هنر در نظام اسلامی جایگاهی بسیار رفیع و مهم است‌ و باید این جایگاه ارج نهاده شده و برای اعتلا و پیشرفت آن تلاش شود.
وی افزود: حوزه فرهنگ از گستردگی و تنوع خاصی برخوردار است و شهرستان بهشهر نیز از این امر مستثنی نیست چرا که این شهرستان دارای استعدادهای بالقوه و بالفعلی در حوزه‌های فرهنگی و هنری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با اعلام اینکه ششمین آموزشگاه آزاد موسیقی بهشهر با نام «باقی» در بهشهر راه‌اندازی شده است؛ تصریح کرد:  همه هنر ما برگرفته از حس درون و احساس قلبی هنرمندان و برای ما دارای ارزش است و هنر موسیقی، هنر بدی نیست و باید موسیقی ایرانی و اسلامی در زندگی مردم وارد شود.
وی افزود: تلاش برای تربیت نیروهایی در تراز جامعه اسلامی در بین هنر و هنرمندان، هنری است که باید انجام شود و ما به سمت تربیت چنین نیروهایی برویم.
وی بیان کرد: اگر اهل موسیقی با هر ذوق و سلیقه و به درستی شناسایی و هدایت شوند، راه به جای دیگری نخواهند برد و در راستای هنر، فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، ایرانی و انقلابی کار خواهند کرد.
این مسئول در پایان با اعلام اینکه شهرستان بهشهر مجموعه‌ای از همه استعدادهاست؛ تصریح کرد: باید به فرهنگ و هنر شهرستان بهشهر با حضور هنرمندانی که با جان و دل فعالیت می‌نمایند؛ ببالیم و برای اعتلای فرهنگ و هنر تلاش کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هنر انقلابی ارشاد بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در حدود ۶۰ سال، زباله بهشهر و شهر‌های همجوار در زمینی در مجاورت این شهرستان دفن شده و موجبات اذیت و آزار مردم منطقه را فراهم کرده بود که با تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری ‌پس از نیم قرن ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر‌اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله به صورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به اینکه از امروز کوچک‌ترین زباله‌ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولین شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره‌مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد