Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نعمایی چهارشنبه در گفت‌ و‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: خشم یک هیجان کاملاَ طبیعی است و مانند سایر احساسات نشانه سلامت و تندرستی و عواطف انسانی است اما هنگامی که از کنترل خارج و تبدیل به خشونت شود، می تواند به مخرب و ویرانگر باشد.
وی ادامه داد: زمینه بسیاری از آسیب پذیری های فردی از جمله نزاع و درگیری مربوط به پایین بودن آستانه صبر و تحمل و به طور کلی رفتارها و واکنش هایی است که فرد ممکن است در شرایط گوناگون از خود بروز دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه پرخاشگری ممکن است معلول هر موقعیت ناخوشایندی از قبیل درد، بیماری، دلتنگی، نگرانی، تحقیر، ناکامی، عقده و ... باشد بیان کرد: گاهی ممکن است فرد به دلیل فقط چند ثانیه توقف پشت چراغ قرمز و یا دیر رسیدن به اتوبوس، تاکسی، سرویس و... پرخاشگری کند.
وی، ناکامی‌ها را مهم‌ترین عامل در بروز پرخاشگری دانست و اضافه کرد: وقتی فرد به هر دلیل نتواند با استفاده از شیوه‌های منطقی و معقول به هدف خود دست یابد و یا از خود دفاع کند، ممکن است رفتاری پرخاشگرانه متناسب با سطح ناکامی اش از خود بروز دهد.
نعمایی با تأکید بر مدیریت رفتار پرخاشگرانه توسط خود فرد و اطرافیان، اظهار داشت: شرایط اجتماعی ممکن است همیشه وفق مراد ما نباشد و لازم است که آمادگی لازم برای مواجهه با چنین شرایطی را داشته باشیم.
این مقام انتظامی گفت: کوتاه آمدن و پایان دادن به مشاجره را نشانه ضعف خود ندانیم و وقتی با فردی روبه‌ رو شدیم که به شدت خشمگین است، توهین می‌کند، اشیا را پرت می‌کند، فریاد می‌کشد و قصد حمله به ما دارد، بهترین راه ترک موقعیت است.
نعمایی بیان کرد: باور داشته باشیم که رسیدن به راه حل منطقی و معقولِ مشکلات، تنها با آرامش و تأمل امکان پذیر است. ناکامی را نه پایان راه، بلکه پله‌ای برای تلاش و شکیبایی بیشتر برای نیل به هدف خود بدانیم.
9910 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اتوبوس تاکسی خشم خشونت آستانه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • کلسترول خوب برای این افراد مفید نیست
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟