Web Analytics Made Easy - Statcounter

«قاسم خان بابایی» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز بیمارستانی اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: تامین اعتبار برای تکمیل این بیمارستان به بودجه عمومی کشور بستگی دارد.
وی اظهار داشت: ساخت و ساز طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(ع) اراک به پایان رسیده است و اکنون مراحل نهایی تکمیل پیگیری می شود.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با راه اندازی طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک درآمدزایی مناسبی نصیب دانشگاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خان بابایی افزود: تامین تجهیزات، اجرای طرح تحول سلامت و تامین نیروی درمانی از جمله حمایت هایی است که وزارت بهداشت و درمان از طرح های درمانی دارد.
وی اظهار داشت: اراک به عنوان مرکز استان با جمعیتی قابل توجه به مردم دیگر شهرستان ها نیز خدمات درمانی ارایه می کند بنابراین باید ابعاد درمانی و زیرساختی مناسبی برای ارایه خدمات در آن فراهم باشد.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قالب زیرساخت های بیمارستانی اراک قدیمی است و راه اندازی طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(ع) برای این کلانشهر ضروری است.
خان بابایی افزود: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که با حمایت خیران راه اندازی شده است که در مجموعه درمانی طالقانی نیز باید از ظرفیت خیران استفاده شود.
مطالعات و عملیات اجرایی بیمارستان ولیعصر (عج)اراک به عنوان مرکز مادر تخصصی، درمانی و اورژانس از سال 87 آغاز شده که در زمان دولت قبل با وقفه طولانی در ساخت مواجه بود.
16 واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند.
698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می کنند.
232 پزشک استان مرکزی در قالب دندانپزشک مطب دار و شاغل در دانشگاه ها و بیمارستان های غیردولتی فعالیت دارند.
6991/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پزشک تامین اجتماعی ساخت و ساز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت و درمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین